Hallo dames. Ik heb eigenlijk al een paar daagjes er last van maar wordt maar erger. Ik heb al sinds week 36 last van steken in me bovenbeen, bij mijn lies. Ik weetdenk ik wel dat dit kan komen doordat meneertje erg ingedaald is. Gisteren bukte ik en die steek kwam weer heel erg, en kon niet eens meer verder. Ook was mijn rechterbeen waar ik dus last heb erg opgezet ( terwijl ik de hele zwangerschap niet veel vocht heb vastgehouden) en nu sinds gisteren voelt het aan alsof er een riem helemaal bovenin strakker en strakker wordt gemaakt. Het is dus het stukje net onder je vagina naar je been toe. Maar begint nu wel vervelend te worden Vandaag heel de dag menstruatie krampen ( wat ik ook al overigs sinds week 36 heb maar niet zoveel) en vandaag 5 weeën in klein uurtje gehad. Vind dit allemaal niet zo erg maar dat gevoel bij me been/lies weet ik niet zo goed wat het is. Hopelijk snappen jullie het en weet iemand wat het kan zijn.
Ja, ik had dit ook vanaf de 32 weken, ze bleek inderdaad ingedaald te zijn wat dit kan veroorzaken. Maar als je he zorgen maakt kan je altijd de vk bellen, daar zijn ze voor!
Ja die steken weetik ook dat het van het jndalen is , dat zeiden ze zelf. Maar zo dik rondom me bovenbeen lies vind ik maar niks. Of dat ook komt omdat hij aan die kant drukt weet ik dus niet. Ja ik weet dat ik de verloskundige kan bellen. Maar ja weetdat het boelshit is maar vanaf week 38 al 5 ctgs gehad en twee keer gebeld omdat dacht dat ik vruchtwater verloor wat uiteindelijk een schimmelinfectie bleek te zijn. Dan voel ik me zo van oh alweer bellen voor niks ofzo
Beter een keer voor niks bellen of 10 keer dan uiteindelijk wel iets naars hebben en niet gebeld hebben.. Ik vind het opvallend dat je been zo dik wordt, zou even bellen!
Dankje winddanser voor je berichtje. Ik heb net een heel stuk gewandeld buiten en merk wel dat wat minder is. Als zit nog niet helemaal. Nog wel beetje dik voelend dus kijk nog even aan, wordt het weer zo erg dan bel ik zeker ja.
Oe wat herken ik dat. Mijn zusje en ik scheelden 3 weken en allebei op het eind hadden we continu dat we even helemaal geen kant op konden vanwege dat gevoel in de lies. Verkrampt helemaal en je kunt je dan ff niet meer bewegen. Heb nog een foto van mn zusje gemaakt toen ze er eentje had (we konden er samen dubbel om liggen, net twee ouwe wijven hihi) Ik had het vaak als ik de auto uitstapte. Was ook alleen de laatste week ofzo.
Hahaha ja achteraf is het wel grappig,maar als het gebeurt helaas niet. Ik heb het echter al kleine 2 weekjes helaas,dus alleen de laatste week gaat hem niet worden bij mij. Hopelijk zet het gewoon snel door nu ik al paar ( voor) weeën heb gehad.