na 6 miskramen weer zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door lizz87, 12 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizz87

lizz87 Lid

15 okt 2013
    56
    0
    0
    Hallo meiden,

Wij hebben in 1.5 jaar tijd 6 vroege miskramen gehad. Allemaal tussen de 5de en 6de week. Na een stop van een aantal maanden zijn we nu weer 6.3 weken zwanger. Nog nooit de 6 bereikt. Nu wel. Alles lijkt tot nu toe goed te gaan. Toch ben ik als de dood dat het weer mis gaat. Aankomende woensdag hebben we onze eerste echo. Bewust zo vroeg ivm de eerdere miskramen.

2. Iba

Iba Actief lid

26 mrt 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Lizzy!

Van harte gefeliciteerd!
    Ik begrijp je zorgen hoor! Wij hebben al 2 kinderen en ik heb bij de andere zwangerschappen nooit bedacht dat het fout zou kunnen gaan of wat dan ook! Los van de klachten zorgeloos de 9 mnd doorgekomen! Nu na de bbz maart zijn ik en m'n man zo onzeker en bang en dat allemaal na die ervaring!
    Ik begrijp jouw zorgen heel goed en het is makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer er van de genieten! Elke zwangerschap is tenslotte anders 😊
    Veel succes de aankomende tijd!

3. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Duim voor jullie dat t nu goed blijft gaan.

4. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Oh lizz, dat is geweldig nieuws!! Ik duim voor een mooie echo en een plakbeeb!!!

5. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Mooi dat alles nu de goede kant lijkt op te gaan! En snap best dat je het spannend vind. Dat had ik ook naar die van mij, maar hier gaat het nu ook de goede kant op. Dus duim voor jou dat het ook zo mag gaan. Heel veel succes bij de echo binnenkort.

6. Montgommery

19 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Lizzy,
    Ik heb in 8 maanden tijd drie vroege miskramen gehad ook tussen de 5 en 6 weken. Afgelopen vrijdag weer een positieve test in handen. Het is zo spannend. Ik hoop dat we beide deze keer wel een positieve uitkomst hebben!

7. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Hier voor de 5e keer zwanger en ben als de dood...

Wil eigenlijk clearblue met indicator doen maar ben zo bang dat er geen 3+ komt te staan...heb alleen zere tepels meer voel ik noet, ja moe maar ja dat kan van alles komen :( wil zo graag genieten en gelukkig zijn .....

8. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Iemand ervaring met clearblue?

9. lizz87

lizz87 Lid

15 okt 2013
    56
    0
    0
    dames,

bedankt voor jullie reacties. We proberen ook echt wel te genieten, maar als ik dan een keer een krampje heb denk ik gelijk dat het weer mis gaat.
    Woensdag komt steeds dichter bij en als ik een kloppend hartje gezien heb ben ik denk ik wat meer gerust gesteld. Alhoewel het daarna alsnog verkeerd kan gaan. Maar voor mijn gevoel ging het bij mij telkens mis door de innesteling.

Montgommery: Jij ook al meerdere miskramen in een korte tijd gehad zie ik. duim ook voor jou dat het deze keer goed blijft gaan.

wishmom: ik heb bij mijn miskramen wel ooit clearblue met indicator gebruikt. maar ook toen het mis ging gaf ie nog 3+ aan. bleek een bbz te zijn. Dus zegt niks. heb ook verhalen gehoord van mensen bij wie ie ineens na paar weken aangaf 1-2 weken en daarbij is de zwangerschap ook goed verlopen.

10. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Spannend he meiden, ik vind het verschrijkkelijk die eerste weken, laat mij maa bol zijn en een baby voelen trappen....

Ik sta straks van de spanning :( zou mijn 5e zwangerschap dan eindelijk in een kindje veranderen?

11. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    spannend! gefeliciteerd!
    ik begrijp denk ik wel hoe je je voelt.
    heeeeel veel geluk!

12. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Gefeliciteerd! Maar tegelijkertijd; wat een spannende periode! Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan.

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!Ik duim heel veel voor je dat het allemaal goed gaat nu en je woensdag een mooie echo mag hebben!!

14. lizz87

lizz87 Lid

15 okt 2013
    56
    0
    0
    dank jullie voor jullie reacties.
    morgen dan eindelijk de echo. Ik heb nog steeds een erg dubbel gevoel. heb bijna geen zwangerschapskwaaltjes en sinds vanochtend had ik ook bijna geen gevoelige borsten meer, dus dacht ik doe een test. Deze is hartstikke positief. Teststreep dikker dan controlestreep. Ik weet dat dit niks zegt omdat je als je een miskraam zou krijgen je alsnog positief test, maar toch was het wel fijn om dit even te zien.
    Borsten worden nu trouwens weer gevoeliger.

15. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.210
    1.269
    113
    Centrum Belgiƫ
    Veel succes morgen!

16. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Gefeliciteerd! Heel veel succes morgen!!

17. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    @lizz87 Vandaag evho?

18. lizz87

lizz87 Lid

15 okt 2013
    56
    0
    0
    @wishmom. Ja om 11.00 uur. Ben zo benieuwd. Ik zal daarna wel even wat laten weten.

19. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Veel succes bij de echo meid. Ik had ook weinig kwaaltjes in het begin. Hoop voor jou dat het ook niks betekend.

20. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    gefeliciteerd en succes met deze spannende dag

Deel Deze Pagina