na 6 miskramen weer zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door lizz87, 12 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizz87

lizz87 Lid

15 okt 2013
    56
    0
    0
    Vanochtend de echo gehad. Mijn baarmoeder was goed vergroot en er was een vruchtzak te zien die bij mijn termijn hoort. Het vruchtje wat ze zag was ook op de goede grote. Nog geen hartactie, maar daar had ze me voor gewaarschuwd. Nu volgende week woensdag weer een echo. Dus blijft even spannend.

2. lizsett

lizsett Actief lid

7 mrt 2012
    482
    0
    16
    Den Haag
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap !
    Geniet er van en op naar de mooie echo's !! :D

3. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Iig mooi dat het er voor nu goed uitzag. En hoop voor je dat volgende week een mooi kloppend hartje te zien krijgt.

4. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Vanaf Wanneer hoort het hartje te gaan kloppen ?

5. lizz87

lizz87 Lid

15 okt 2013
    56
    0
    0
    @wishmom, volgens mij vanaf een week of 6/7, maar verloskundige gaf ook aan dat het goed kon zijn dat ik een paar dagen minder ver was. Ik wacht maar gewoon af. Het kan 2 kanten op. Week wachten is wel lang. Maja eerder zien ze toch niks, had miss beter mijn eerste echo in het ziekenhuis moeten laten maken. Daar hebben ze veel beter apparatuur. Maar de verloskundige zijn gewoon een stuk menselijker, daarom ging ik liever daarheen.

6. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb dinsdag een echo en ben dan 6+2 pas...

Wel in het ziekenhuis , spanne d

7. lizz87

lizz87 Lid

15 okt 2013
    56
    0
    0
    Ja idd spannend. Dus beide nog een weekje wachten en dan weten we meer. Hoop dat jij wel gelijk hartactie kunt zien, anders krijg je net zoals ik nu nog een onzekere week.

8. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Hoop het ook, maar heb zo weinig kwalen dat ik me
    Toch zorgen maak :(

9. lizz87

lizz87 Lid

15 okt 2013
    56
    0
    0
    Ja dat heb ik ook. Af en toe gevoelige borsten en ben wel wat vermoeider. Maar dat is dan ook echt het enige. Bij een van mn miskramen had ik zoon gevoelige borsten dat ik er s nachts wakker van werd als ik me omdraaide. Dat heb ik nu niet, terwijl de testen wel knallers zijn in vergelijking met de miskramen. Dus weet het ook niet. Zal onzeker blijven tot woensdag.

10. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Meeste zeggen dat het niets hoef te betekenen.... Maar jij hebt ook wat achter je kiezen dan, jeetje!! Moeilijk he om lichaam te vertrouwen, ik hoop dat er binnen nu begrepen wordt wat er moet gebeuren. ik gebruik overigens wel utrogestan als hulpmiddel.

11. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Ik had met m'n 1e echo berekend 6+5 weken te zijn,maar gyn zei een kleine 6 weken, geen hartactie dus. Net als jij pas een week later nog een echo,toen wel hartactie en 5 dagen vooruit gezet. Op deze termijn is alles nog zo klein dat een mm een dag of paar dagen kan schelen. Probeer ondanks je geschiedenis te vertrouwen op wat de verloskundige zegt; het ziet er voor nu goed uit. Succes en gefeliciteerd voor nu, je bent zwanger! X

12. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Jeetje wat ontzettend spannend!
    Ik weet hoe je je voelt, zenuwen gierden door mijn keel.... :)

Ik was 6+1 en had hartactie, vruchtje aan de kleine kant...
    We hadden mazzel dat t net was gaan kloppen. Is inderdaad tussen de 6 en 7 weken.
    Na 16 weken ging ik er echt in geloven....

Nu de derde zwangerschap eindelijk een goede...

Ik ga zo hard voor je duimen dat het deze keer wel zo mag zijn. ;)
    Sterkte en succes de aankomende dagen!

Liefs

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik snap je zorgen helemaal, hier ook 6 miskramen achter de rug en nu echt net weer zwanger. Ik gebruik nu voor het eerst medicatie en hoop dat dit verschil gaat maken. Ik ga voor je duimen!

14. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik heb ook 5 miskramen gehad. Bij mijn dochter utrogestan gebruikt en toen ging alles goed. Nu bij deze zwangerschap weer utrogestan aan het gebruiken en tot nu toe is weer alles goed.

Miss een idee om aan je vk/gyn te vragen?

Hele spannende tijden dames! Hopelijk woensdag ook een mooi kloppend hartje!

15. lizz87

lizz87 Lid

15 okt 2013
    56
    0
    0
    Hallo dames,

Even een update. Gisteravond bij de verloskundige geweest en ja hoor heb het hartje zien kloppen. De kleine was goed gegroeid en alles zag er goed uit volgens verloskundige. Begin er nu toch een beetje in te geloven.

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Goed zo meid! Gefeliciteerd!

17. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Gefeliciteerd meid! Tis jullie gegund!

18. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    wat fijn!!

19. Toet85

Toet85 Actief lid

9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lees net je verhaal voor het eerst en kon niet wachten om dit berichtje te lezen, wat fijn! Gefeliciteerd!

20. Dream83

Dream83 Actief lid

20 jul 2015
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina