Super he wishmom. Wanneer mag jij nu weer komen voor een echo? Ik mag dinsdag 4 augustus weer. Kijk er alweer naar uit. Ik moet zeggen dat ik er steeds meer in begin te geloven.
Als het goed is komende vrijdag! Maar maak me nog wel echt zorgen, zo vermoeiend!!! Kwalen komen en gaan zo frustrerend ...geduld geduld geduld......zo moeilijk
Ja dat heb ik ook. De ene keer beetje last van mn borsten en volgende dag nergens last van. Dat maakt je idd onzeker. Ik denk dat we ondanks dat toch moeten proberen te genieten.
ja, je kan er niets van zeggen. Ik zal blij zijn als ik die kleine kan gaan voelen. maar voor nu leef ik van echo tot echo denk ik ....Dan weet je tenminste dat het goed gaat met de mini... Wanneer mag je weer?
Wat herkenbaar... Roze wolk moet van ver komen bij mij. Ook pas echo bij 10 weken (op verzoek) want de vorige ma heeft me kapot gemaakt in 8 weken geestelijk. Nu duimen dat t goed gaat... Met utrogestan nu, en een beter intuïtief gevoel maar met dezelfde angsten op sommige momenten... Dat herkennen jullie vast...
Vandaag weer een echo gehad. Alles was nog steeds goed.. nu 9 weken en 3 dagen zwanger volgens echo. Over 2 weken heb ik mijn termijnecho
Ik ben om de haverklap misselijk. De hele dag door. Kan daardoor ook maar kleine porties eten. En ben ontzettend moe. Borsten zijn wel wat groter. Maar doen geen pijn. Ook aders op de borsten goed zichtbaar en tepels beginnen nu wat donkerder te worden.. verder nergens last van.. Ik denk dat het niks zegt. Bij mijn miskramen had ik gevoelige borsten dat ik er s nachts niet op kon liggen. Ben blij dat nu niet te hebben..