Na 6 mk, laatste op 22-03, op 21-04 positieve test

Discussion in 'Miskraam' started by Starlady, Apr 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Starlady

Starlady Bekend lid

Sep 24, 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Hallo,

Ik weet even niet goed waar ik dit neer moet zetten... heb er een beetje een dubbel gevoel bij.

Ik ben 28, getrouwd en na een mk in 2005, zwanger geraakt van onze dochter (nu 3.5 jr). Half vorig jaar zijn we na een moeilijke periode gegaan voor een 2e poging. Na 6 mk's, waarvan de laatste op 22 maart (een vmk), kregen we 21 april jl opnieuw een positieve test in handen. Zo totaal onverwacht, maar zo welkom. Bijna ongelooflijk mooi om waar te zijn.

Zo dubbel. Ik weet dat het kan zwanger zijn na een miskraam, maar het voelt zo dubbel. De testen zijn veel positiever dan die wat uiteindelijk een mk werd, maar toch blijft die onzekerheid...

Zijn hier meiden, die ook direct na een mk weer zwanger zijn geraakt?

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

Oct 29, 2009
    5,925
    2,093
    113
    Female
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ik was ook na mijn vmk in januari gelijk weer zwanger en kijk eens naar mij, inmiddels alweer bijna 16 weken onderweg en het gaat super!!!

Als jouw testen duidelijker zijn dan met je vmk, zit het vast wel goed meid ;)

3. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

Sep 26, 2008
    1,442
    1
    38
    Ik had op 1 dec 2008 een mk en 2 jan 2009 een positieve test. Bij mij ging het ook erg goed. Ik was alleen wel erg bang en onzeker dat heeft wel de hele zwangerschap geduurd dat ik bang was om dit kindje ook niet te mogen houden. Ze is extreem prematuur maar alles gaat goed met haar.

4. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    1,769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    meis!
    hier een niet leventje babytje....11 weken in mijn buik, en moet er nog uit komen, maar heb vertrouwen!
    het gaat een keer goed, en je schijnt extra vruchtbaar te zijn na een mk,..nog iets positiefs eraan moeten we maar denken he!
    Geniet ervan, en het komt goed, echt!

dikke knuf

5. Sahi

Sahi VIP lid

Apr 4, 2010
    5,186
    0
    0
    Dordrecht
    op een ander forum waar ik zit heeft iemand 2 mk's gehad en is nu weer zwanger. Laatste menstruatie was ergens in november '09. Het kan dus echt zo snel! Schijnt dat je na een zwangerschap (mk of voldragen) extra vruchtbaar bent.

Share This Page