Hoi, Vanmorgen dan vol spanning voor de eerste echo naar het ziekenhuis, de 12 weken echo. Toen ze de echo begon zag ik het al direct, dat is veel te klein. En inderdaad, met 8 weken is het vruchtje gestopt met groeien. Geen hartactie te zien. Nu moet ik dus een afspraak maken voor pillen of een curretage. Ben best wel nuchter, maar dit is toch best wel moeilijk...
Verschrikkelijk voor je, veel sterkte. Ik doe met je mee .. Krijg ook een oproep binnenkort bij de gyn en dan ook keuze maken voor medicijnen of curretage. Heb je er al een beetje over nagedacht?
heh bah wat vervelend zeg en hoe nuchter je ook bent een miskraam is gewoon heel zwaar. Dikke knuffel, liefs Miek
Sterkte meid! Ik zit er ook middenin,in afwachting of het vanzelf afvloeit. Valt niet mee,aan de ene kant weet je dat de natuur ws het goede heeft gedaan maar aan de andere kant ben je o zo verdrietig. Sterkte nogmaals.
heeey meis ik ben voor 99%ook bezig met een miskraam ik vloei op dit moment erg wens je heeel veel sterkte bah wat is dit klote zeg!!!
Ik wacht het weekend nog even af en dan neem ik maandag contact op met het ziekenhuis. Maar ik begin zo ineens bruin te verliezen, dus ik denk haast dat mijn lichaam het zelf gaat doen. Vindt het wel een beetje eng Jij ook veel sterkte gewenst!
hey Meis! ik vandaag een echo gehad,...vanavond half 6.... Ook hier is het hartje ermee gestopt,...met 7 weken en 3 dagen klopte het netjes, maar nu niet meer,...kindje was ook erg klein,... nu hopen dat het vanzelf afbreekt dit weekend anders maandag al afspraak maken in ziekenhuis want over 1,5 week gaan we op vakantie....pfff wat een drama dit zeg! heel veel sterkte voor jou!!