Hoi allemaal, Ons dochtertje heeft vanaf het begin af aan veel gespuugd. Hiervoor krijgt ze jbpm bij haar flesvoeding. Ik wil dit af gaan bouwen om te kijken hoe het gaat. Ze krijgt nu 150/5 en daarbij 1,5 schepje jbpm. Ze drinkt uit de smalle dr. brown fles. De gaatjes van de speen speen die ik hiervoor gebruik heb ik zelf wat groter gemaakt, omdat ze met een fase 1 speen de voeding niet uit de fles kreeg en met een fase 2 speen ging het veel te snel. Mijn vraag aan jullie. Welke speen gebruiken jullie bij 150/5 en welke hoeveelheid jbpm? Alvast bedankt voor jullie reacties! Groetjes Vief
Bedankt voor jullie reacties. Ik dacht dat ik een melding zou krijgen, maar dat gebeurde niet, dus zie nu pas dat jullie gereageerd hadden. Inmiddels krijgt ze geen jbpm meer. Ze spuugt nog wel, maar lijkt er minder last van te hebben dan voorheen. Dus we wassen gewoon wat meer
Dat is helemaal fijn. En tipje, mocht je het nog niet doen, als je een emmer biotex neerzet en daar alle vuile spuug was in doet kan je het in 1x uitspoelen en zit het er niet ingedroogd op.