Pgd

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jufbibi, 26 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufbibi

jufbibi Actief lid

22 okt 2006
    105
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben helemaal nieuw hier. Ik heb de ziekte van Huntington en mijn vriend en ik willen een gezond kindje op de wereld zetten. Nu zijn we ondertussen al redelijk ver in de molen en ik kwam helaas nu pas op deze site terecht.

We hebben uit de 1e punctie 3 gezonde eitjes gekregen en daarvan is er 1 al teruggeplaatst. Helaas mislukte die terugplaatsing, omdat ik al snel bloed verloor. Er werden toen 2 cryo's ingevroren. Nu staat er een terugplaatsing gepland voor a.s. dinsdag. Super spannend allemaal weer dus!! :S

Zijn er meer mensen die in 't hetzelfde schuitje zitten / hebben gezeten? En wat waren jullie ervaringen?

Groetjes
    Jufbibi

2. iniegirl

iniegirl Actief lid

5 sep 2013
    161
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hey

Er is ook al een forum van ivf pgd ;)

Maar fijn dat je wel gebruik kunt maken van de vriezer.
    Ik moest na de eerste mislukte tp, gelijk weer hele ivf gebeuren in.

Maar het kan alle kanten op, alleen die wachtweken zijn echt killing

3. jufbibi

jufbibi Actief lid

22 okt 2006
    105
    0
    0
    Oh dat wist ik niet, ga ik daar ook eens een kijkje nemen. Hoe kom ik daar? :( hihi ja sorry ik weet nog niet goed hoe dit werkt! ;) Bedankt voor de tip iniegirl! :)

Ja die wachtweken zijn vreselijk! Lijken eeuwen te duren en je kunt echt helemaal niets doen. Zeker fijn dat we nog 2 cryo's hebben, maar blijft spannend of het ontdooien natuurlijk goed gaat.

In welke fase zit jij nu iniegirl? Lijkt me ook heftig en zwaar inderdaad als je meteen weer door moet naar de 2e poging.

4. iniegirl

iniegirl Actief lid

5 sep 2013
    161
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hihi 2e pagina volgens mij
    :D

Nou ja bij eerste zwangerschap van hedde is t gelukt bij tweede poging
    En nu zijn we in augustus begonnen voor brusje en die is gelijk geslaagd dus nu 11 week zwanger...morgen weer echo
    Wel weer spannend

Eerst maar slaap zien te vinden na late dienst

Deel Deze Pagina