Joepie... Helemaal blij aan het zijn!! Vanavond om 22:30 getest met een test kv 2 v 5 en binnen 2min een dikke 2e streep!! Morgenochtend nog zo een voor de zekerheid doen... Is het dan verstandig om maandag mijn huisarts te bellen? Het is voor mij mijn 1e kindje dus vandaar.
Gefeliciteerd!!! Mooie test! Wij zijn 1,5 jaar bezig geweest... Zo onwerkelijk als de test dan positief is je bent ook in november uitgerend ik had 5 maart 2012 een positieve test Je kan áltijd de huisarts bellen als je je daar prettig bij voelt. Ik heb op de site van de verloskundige die ik wilde gekeken en las wanneer ik me moest aanmelden en toen werd ik gebelt voor een intake! Xxx
Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Toen ik zwanger was van de eerste belde ik ook mijn huisarts.. die zei.. uhm.. leuk dat je ons op de hoogte brengt.. maar je mag gewoon de verloskundigepraktijk gaan bellen.. En dan gaat het balletje gewoon rollen hoor.. En vergeet je niet aan te melden voor moeders voor moeders.. :-D Ben zelf net klaar met MvM, vond het reuze irritant.. maar zo belangrijk voor velen.. dus uiteindelijk geweldig om te doen!
Gefeliciteerd! Gewoon aan melden bij verloskundige dan krijg je afspraak en die laten je huisarts dan ook weten dat je zwanger bent.
Bedankt Ladies!!! @Bambie: 1,5 jr. Is ook niet niks! En idd onwerkelijk is het nog steeds Hihi hier moet het ook nog even bezinken! Maar meid jij ook nog van harte gefeliciteerd en misschien spreek ik je in de bevallingslijst van nov... Ik denk/heb berekend 19/11/2013,want mijn vermoedelijk ei was 26/02/2013. @Sonja: ja ik zit er nog over na te denken om er aan mee te doen.. En het is idd heek belangrijk... Maar ik ben nog maar zo pril, dus ik denk er nog paar daagjes over na. @allen: dan lijkt het me idd verstandig de ha over te slaan en maar gelijk de verloskundige te bellen thanks Ladies voor de reacties en jullie ook allemaal heel veel geluk toegewenst!!
Gefeliciteerd!! Ik dacht ook bel even de HA om het te melden, maar aangezien het de eerste is wil hij me graag even zien. Had overigens al met vk gebeld voor afspraken. Elke HA is dus anders en zou de stap niet direct overslaan
@Lilly: Bedankt & jij nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap (had het volgens mij al gezegd bij het topic NOD lijst tot 15/03) ... Oh bedankt voor je aanvulling... dan toch maar even de HA bellen... want ik zat zo te bedenken... ik weet niet eens waar ik een verloskundige moet vinden... misschien zit dat wel in hetzelfde gezondheidscentrum waar mijn ha ook zit... dus maandag maar even bellen!