Hallo dames! Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik ook weer zwanger ben! Jeej! En wederom ongepland, door de pil heen (en ik geef ook nog fulltime bv). Maar we zijn er wel heeeeel blij mee! Zoals 't er nu naar uit ziet ben ik rond 21 december uitgerekend, dan is Milan bijna 17 maanden.
@ All: bedankt voor de felicitaties! @ Caruli: jij ook nog een keer gefeliciteerd! Ik "spreek" je vast nog wel in 't december-mama's-topic! @ Manueala79: als ik weet wat 't wordt kan jij me vast wel helpen met leuke namen verzinnen .
Heeey Linda, van harte gefeliciteerd meid!!!! Oooh, helemaal super zeg!!! Misschien kun je strax wel gaan tandemmen. Dikke kus, Cossy!
@ All: dank dank dank! We zijn er echt zoooo blij mee! @ Cossy: ja precies, dat lijkt me echt geweldig, tandemmen! M'n melkproductie is op 't moment niet helemaal wat 't geweest is, maar 't begint weer een beetje aan te trekken. Ik heb echt goede hoop dat 't gaat lukken! @ de andere zwangeren hier: jullie ook gefeliciteerd!
Meid, ook hier van harte gefeliciteerd met dit prachtige nieuws! Geniet van het wondertje dat in je buik aan het groeien is! Liefs, Hanneke!
Heej Linda. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wauw, door de pil en fulltime bv, dit kindje wilde zeker graag in jullie warm nestje komen! Geniet ervan!