Toch moet ook ik dit even kwijt..... ZWANGER !!!!!!! zo onvoorstelbaar..... we zijn 6 jaar bezig geweest en vanaf augustus 2011 in de medische molen gezeten...6 mislukte IUI's veel stress en spanning. En op 14 januari de ochtend dat we de intake hadden voor de IVF/ICSI behandelingen....test ik Positief....wel heel licht dus dikke twijfel natuurlijk. 16 januari weer getest en nu gelukkig een stuk donkerder. morgen voor de extra zekerheid nog maar eens testen....want ik kan het nog steeds niet geloven. ben hier voor 1x zwanger geweest en dat ging mis in 5/6 dus ik blijf nog wel vrij nuchter...het kan nog alle kanten op... maar lieve mensen wat kan zoiets je toch verschrikkelijk bezig houden. hopelijk mag ik nog lang aan deze kant van de wolk blijven
Bedankt voor al jullie lieve reacties , het zal waarschijnlijk nog wel even een onwerkelijk iets blijven. maar probeer er toch al een beetje van te genieten. gelukkig heb ik nog geen last van zwangerschap symptomen, maar dat maakt me ook wel weer heel erg onzeker. vanmorgen nog maar weer eens getest.. gelukkig nog steeds 2 streepjes..... liefs
Wat ontzettend mooi, gefeliciteerd!!! Hopelijk snel een echo met een kloppend hartje van jullie wonder!!!
Jeetje, 6 jaar...en dan toch zwanger geworden! Wat leuk! gefeliciteerd meid, en ik hoop dat het kleine wondertje lekker bij je blijft! Wij hebben er zelf een jaar over gedaan, maar werdt toen al weleens zenuwachtig of we niet in een medische molen terecht zouden komen! Vooral als er om je heen andere meiden wel snel zwanger raken en er baby's worden geboren... Mijn VK begon over Moeders voor Moeders, had er weleens over gehoord, maar omdat ik af en toe die zenuwen ook al wel had of ons die medische molen bespaard zou blijven, heb ik geen moment getwijfeld om mee te doen. Ik gun stellen in jullie situatie óók alle geluk vd wereld. Ik wijk een beetje af van onderwerp, maar ik wil gewoon graag aan jou én alle meiden die in de medische molen zitten(en mss meelezen) toch laten weten dat wij als "urine-donoren" achter jullie staan! Heel veel geluk en suc6 met alles wat er nog op jullie pad komt!