Hallo, Wanneer kan ik het beste een zwangerschapstest doen? Ik ben nu 4 dagen overtijd terwijl ik de laatste 2 keer dat ik ongesteld ben geweest op precies 35 dgn. zat (ben er nu ook vanuit gegaan).Heb wel het idee dat de ongesteldheid eraan zit te komen want heb een raar gevoel in mijn buik maar tot nu toe nog niets. Heb ook haast geen afscheiding. Ik ben bang dat wanneer ik nu al een test ga halen dat dit ongeluk brengt ofzo,hihi... Is het al te snel om een testje te gaan halen of kan ik beter wachten? Groetjes Kim
volges mij kan je wel een testje ertegenaan gooien! ongeluk brengt het zeker niet; zekerheid misschien... succes! klingel.
Hihi, ooh erg he....ik heb nog niks durven halen,haha. Ik wil tot a.s. zaterdag afwachten en ga dan een testje halen. Zou nl. wel erg snel zijn als het nu al raak is want dit is pas de eerste maand maar zou wel helemaal te gek zijn natuurlijk. Een test kan ik beter met ochtendurine doen toch of maakt dat niet zoveel uit? Ik houd jullie op de hoogte. Groetjes Kim
Sorry voor mijn late reactie maar ik kon helaas niet eerder reageren omdat mijn zus en schoonzus ook op dit forum zitten en was bang dat ze mijn berichtjes zouden lezen. Maar ik heb inmiddels nu alweer 2 wkn. geleden een zwangerschapstest gedaan en deze was positief dus ik ben zwanger. Ik geloofde het na 1 test niet dus heb gelijk dezelfde dag 2 verschillende testen bijgehaald en deze de volgende ochtend gedaan en deze waren ook alle 2 positief dus we zijn super blij. Ben inmiddels ook bij de huisarts geweest en ook hier was de test positief. Het is allemaal nog wel even wennen en onwerkelijk,hihi. Ik heb inmiddels 2 boeken van mijn schoonzusje te leen gekregen en die ga ik doorspitten want we hadden verwacht dat het nog wel even kon duren maar het is gelijk de eerste maand al raak dus dat is super snel gegaan gelukkig. Dus we zijn super blij. Groetjes Kim
Hoi Kim Ik ben nog steeds heeeeeelllll erg blij voor je en nu is het maar te hopen dat ik je snel zal volgen he? Zit je zus hier trouwens ook? Onder welke naam dan? Groetjes Linda