Lieve dames, Ik hoop dat iemand mij kan helpen of gerust kan stellen. Ik ben in november gestopt met de pil en heb zit nu in mijn 5e 'echte' menstruatie. Hiervoor menstruaties gehad van 6 dagen en ook wel 1 van 11 dagen. De menstruatie waar ik nu in zit duurt morgen al 2 weken. Het is minimaal bloedverlies en het enige wat ik nodig heb zijn van die kleine inlegkruisjes om het op te vangen. Dat het 2 weken duurt maakt mij ontzettend gefrustreerd en geirriteerd. Elke keer als ik denk dat het over is begin ik weer met bloeden (Vanaf gisteravond uurtje of 8 tot vanochtend geen bloeding gehad en zodra ik begin met 'leven' begint het weer). Ik moest woensdag naar de dokter vanwege wat anders en dit ook aangekaart, hij zegt dat het lichaam weer haar eigen natuurlijke hormoonspiegel moet krijgen. Dat snap ik best, maar is er iemand die zich in mijn verhaal kan vinden? Want dit gedoe heb ik gewoon geen zin in. Ik heb ook de hele tijd rugpijn in m'n onderrug Liefs.
Hoi, na het plaatsen na mijn koper spiraal(Na 5 jaar geen menstruatie te hebben gehad, zo wat) had ik dit ook. Nu inmiddels vaste cyclus. Dus wat je huisarts zegt kan inderdaad wel zo zijn. Het is nu de 22e, hoe zit het nu met je?