Lieve Maartje, ik wil jou en maartman feliciteren met het mooie nieuws!!! Ben zo ontzettend blij voor jullie...!!! je kent me niet, ik heb dat stuk van jou gelezen... En dat was zo ontzettend mooi!! En nu lekker genieten dat hebben jullie verdiend!! Groetjes
MAartje nogmaals van harte gefeliciteerd!!!!!!Ben stiekem een beetje jaloers, maar ik gun het je zo!!!
Jeetje wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Ik heb nog nooit op je gereageerd maar keek af en toe of er al goed nieuws was. Bewonder je optimisme en doorzettingsvermogen en na alle teleurstellingen is het eindelijk zover, helemaal geweldig. Probeer je niet teveel zorgen te maken en vooral te genieten!
Wauw, wat fijn! Van harte gefeliciteerd en ik hoop ook voor je dat je hier nog vele maanden van mag genieten! Liefs, Misty
vergeet niet de datums o de kv testen te zetten liefmaartje... de cb test doet het helaas niet constant die van mij is ook een zwart scherm batterij op ofzo... heb hem nog wel maar heb er niks meer an helaas
Hihi las idd in de bijsluiter dat de batterij het slechts 24 uur doet... Vandaar dat ik er mooie foto's van heb gemaakt!! Op die van KV moet ik nog ff nagellak smeren, heb gehoord dat dat er echt voor zorgt dat het mooi blijft Datum ga ik idd straks maar ff doen
Maartje wij kennen elkaar niet, maar heb altijd erg met je meegeleefd en dan zie ik ineens tot mijn grote verassing dat je zwanger bent!!!! GEFELICITEERD !! Ga er van genieten meis het is je super gegund!!!!
Maartje de kv testen blijven zonder nagellak ook heel duidelijk. Op die van mij geen nagellak en nog steeds even duidelijk Prachtige testen trouwens heeeeeeel goed teken
ik heb eiegn merk van de apotheek en die zijn ook allemaal nog goed zelfs die van Mathijs is nog super goed en dat is toch al een tijd geleden hahahaha
hey maartje!!! Gefeliciteerd!! eindelijk na alle ellende gaat de zon voor jou en maartman schijnen! wow er is weer een dd wonder in de maak! ook al is het nog pril ik ga je vast een supergoeie zwangerschap wensen. knuffel