kan het nog niet geloven maar na bijna 7 jaar hebben wij een positieve zwangerschapstest gekregen! Zou nu 4 weken 4 dagen zwanger zijn! Echt zo onwerkelijk nog!
Wow, wat geweldig Marjolinos. We hebben 2 jaar geleden lang in hetzelfde topic gekletst en kan me nog heel goed herinneren dat je bezig was met afvallen en dan hoopte een keer een wondertje te mogen krijgen. Wat goed om te lezen dat je zo ontzettend veel bent afgevallen (respect!) en nu na al die jaren eindelijk een positieve test hebt. Super. Gefeliciteerd!!
help me eens dan klaproos? En bedankt dames! kan het eigenlijk gewoon nog niet geloven! is allemaal nog zo spannend! weet ook niet zo goed wat ik nu al direct moet regelen... maandag eerst maar een telefoontje afwachten van de verpleegkundige van het bariatrisch centrum!
Bolbuikje34 In het 2010 topic van meiden uit Noord Brabant. Ja is effe drie jaar terug. Die hebben ook allemaal al 1 of 2 kinderen Ik ben ondertussen een platbuikje37:x
oh ja jij had toch de ziekte van Lyme? Hier is dit ook pas de eerste zwangerschap en wij zijn bijna 7 jaar bezig geweest. Het kan dus nog altijd!
Ja klopt! Ik weet het,dat jullie zo lang bezig zijn geweest. Dus ik hou nog hoop alleen jij bent een stuk jonger dan mij