Trouwring kopen met vocht vasthouden handen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babyboom01, 5 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyboom01

4 sep 2016
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, sorry ik heb geen idee waar ik dit onderwerp kan openen dus ik zou het hier heel graag proberen..

Voor mijn zwangerschap was het al het plan om te trouwen voor de geboorte van ons kindje (Ik ben momenteel 25 weken + 1 dag zwanger).
    Wij zijn allebei niet zo van het idee van een bruiloft dat past niet zo bij ons dus willen voor de wet trouwen en daar horen wat mij betreft mooie trouwringen bij.

Alleen is het probleem dat ik ontzettend last heb van vocht vast houden:(
    en wel zo erg dat ik mijn eigen ringen momenteel niet omkrijg. Verandert dat weer terug, kan ik wel al ringen kopen en nog laten vermaken later of is het beter van niet? Iemand die hier misschien raad mee weet? Alvast ontzettend bedankt voor het lezen.

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.158
    113
    ik denk dat je het beste even contact opneemt met de juwelier. Maar mij lijkt dat ze je ring erna kleiner kunnen maken, net als dat ze soms na jaren vergroot moeten worden.

En anders is zo'n ring uit een ei nog een optie, die kan je zelf verstellen :D :p

3. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Ik zou dan een goedkoop alternatiefzoeken voor tijdelijk.
    Ik heb mijn trouwring laten vermaken en dat is echt geen goedkoop grapje. Plus dat het gewoon zonde is om zo snel al in je mooie nieuwe trouwring te knippen zeg maar.
    Je echte trouwring lekkerkopen als je je eigen (vochtloze) vingers weer terug hebt!

4. Zsagom

Zsagom Actief lid

12 aug 2016
    185
    0
    0
    Ik heb mijn verlovingsring gekregen toen ik al zwanger was, de juwelier zei tegen mijn vriend dat hij kosteloos 1 x kleiner of groter gemaakt mag worden.
    Vraag het even voor de zekerheid na bij de juwelier waar jullie de ringen gaan kopen, maar ik denk dat het wel goed komt

5. TanteTietelie

18 okt 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou wachten met een ring kopen. Je vingers houden nu vocht vast wat straks weer weg gaat. Het kleiner maken kost je ook weer geld. Ik zou voor een goedkoop alternatief gaan eerst. Ik kan mijn ringen nu ook niet om maar als het goed is over een paar maandjes wel weer 😊

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou zelf wel wachten, met een ring dan. Eventueel nu verlovings ringen en die uitwisselen met de dienst en dan als jullie kindje geboren is, een ring met 3 steentjes uitzoeken voor jou (jou, je man en je kindje)

Ik pas nu namelijk m'n trouwring niet meer nu ik zwanger ben.

7. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Ik zou wachten met een mooie trouwring. Direct een ring moeten vermaken is geen aanrader.

8. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Wij zijn met 32 weken zwanger getrouwd. Hebben toen een setjes goedkope ringen bij de Lucardi gehaald die een beetje leken op wat we uiteindelijk wilden. Voor 60 euro geloof ik. Daarna pas onze 'mooie' ringen besteld!

9. Babyboom01

4 sep 2016
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik idd even wacht. 18 December ben ik uitgerekend, dus die mooie ringen komen later wel..

10. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    4 maanden na de bevalling pastte mijn ring pas weer dus ook na de bevalling zou ik een aantal maanden wachten. Sowieso totdat je eigen ringen weer passen.

Gefeliciteerd btw!

11. Babyboom01

4 sep 2016
    42
    0
    0
    NULL
    NULL

Dankjewel!! ;)

Deel Deze Pagina