hallo dames, Ik ben nu 37 weken zwanger en heb sinds een paar dagen constand harde buiken, en hier en daar al eens steken en een drukkend gevoel in mijn vagina. Het is niet dat ik te veel doe ofzo dus het zal niet daavan komen Ik weet dat dit indaling/voorweeën kunnen zijn maar ik wou even weten of andere dit ook hebben. Stiekem hoop ik natuurlijk dat dit een teken is dat het niet meer lang duurt hihi. En ik wil niet om alle dingetjes de verloskundige bellen dus daarom dat ik het hier even vraag.
Hoi, Ook ik heb er last van en dan ga ik pas mijn 35ste week in. Heb dit al een week of 2. Kleine ligt diep ingedaald, dus daar kan het niet echt meer van zijn. Wel misschien voor weeen wat voor werk, want toen ze me ging toucheren de verloskundige kon ze het hoofdje van de baby voelen, want ik vertrouwde de harde buiken en steken niet. Hier gebeurt ook vrij weinig tot niets, en in mijn gevoel maar goed ook ben pas bijna 35 weken zwanger. Hoop dat het bij jou meer in zijn werking zet.
Tijdens mijn zwangerschap ook veel last gehad van harde buiken. Helaas ben ik ingeleid met 40+ 1 bij mij zei het dus niks.
Hier ook al vanaf 35 weken veel harde buiken en die werden de laatste week alleen maar erger. Voorweeën zijn dat. Ze helpen de boel te verweken enzo maar dat zegt niets over wanneer ja gaat bevallen helaas
Hier ook veel harde buiken met beetje drukkend gevoel, bij opstaan al last van, ben pas 27 weken vandaag (Banner klopt niet helemaal)
Ik had vanaf week of 30 al continue harde buiken moest echt rustig aan gaan doen want indalen was het al niet meer kleine lag al heel vroeg heel erg laag en met 32 weken al klemvast! Hier heeft het overigens niks in gang gezet.
Ik heb er ook al een paar weken last van, combinatie van indalen, te veel doen en voorweeën... Helaas geen teken dat er iets gebeurd..
Hier ook al een heel aantal weken last van harde buiken idd dus het zegt helaas niks over een naderende bevalling. Je lichaam is zich aan het voorbereiden denk ik
Bij de 2de had ik het al met 25 weken veel harde buiken maar betekende niets, met 39.1 geplande keizersnede geboren