zwanger maar weinig verschijnselen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Me26, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Hoi dames

Ben nu een dag overtijd, 2e ronde. In verleden wel altijd netjes 28 dagen. Maar idd nog te vroeg om te zeggen dat dat nu ook mijn cyclus is. Daarom wil ik nog even wachten met testen. Heb wel sinds een week last van duizelingen en sinds gister erg misselijk zeker met kookgeuren. Toch had ik verwacht dat misselijkheid erger zou zijn als ik echt zwanger ben, daarom twijfel. Zijn er mensen die pos testten maar eerst nog niet veel merkten?

2. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Wat is niet veel?

Ik had in het begin, ontzettende pijnlijke borsten en een overgevoelige neus. Geen misselijkheid. Na 2 weken erg vermoeid.
    Het is wat je zelf aangeeft nog best vroeg, dus als je inderdaad zwanger zou zijn, dan kunnen de verschijnselen denk ik nog wel komen ;)

In ieder geval, spannnnuuuuhnd :D

3. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    2 jaar geleden had ik in t begin wel wat last van verschijnselen maar wist niet waar t vandaan kwam dacht een griepje ofzo maar bleek dus later een zwangerschap hihi dus nee sorry kan je niet helpen, maar SUCCES!!

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb alle 3 mijn zwangerschappen nergens last van gehad tot....6 weken. Toen pas werd ik misselijk en moe en verdween met 12 weken van de 1 op andere dag. Behalve bij de eerste, toen ben ik 7 maanden ziek geweest.

5. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Me,

omdat wij niet bewust ermee bezig waren en er vanuit gingen dat de kans heel klein was door PCOS waardoor ik soms maanden niet ongesteld was, kwam ik er bij mijn zoontje pas na 10 weken achter dat ik zwanger was. En alleen maar omdat ik, zoals wel vaker, gewoon voor de zekerheid een test deed. Achteraf gezien heb ik toen wel veel pijn in mijn rug gehad en pas rond de 9e week wat pijnlijke en warmere borsten. De rest van mijn zwangerschap ook nauwelijks ergens last van gehad. Nooit misselijk geweest. Alleen erg moe en helemaal aan het einde een beetje last van maagzuur... als ik die test toen niet toevallig had gedaan had ik er misschien pas veel later achtergekomen... En uiteindelijk gewoon bevallen van een kerngezonde zoon ;)

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb bij zoonlief tot aan ong. 25 weken nergens last van gehad.Ik moest mezelf echt wijsmaken dat ik zwanger was.

Deel Deze Pagina