OVU test na 7 nog steeds donker!?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door peps, 3 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Mijn ovu test werd op cd 14 bijna positief om op 15 en 16 duidelijk positief te zijn, dus de streep even donker.
    Ik had voor cd 17 nog 1 test meegenomen naar 't buitenland en heb deze aan het eind van cd 17 gedaan om 21.00, net iets lichter maar nog duidelijk posititief.
    Toen heb ik dus een aantal dg geen test meer kunnen doen en dacht net (ben net thuis gekomen) laat ik het nog eens proberen.... het is nu cd 20! En deze is nog net zo positief!!

M'n temp is wel gestegen maar ik ben in een warm land geweest, slecht geslapen, 5 uur tijdsverschil, wat alcohol gehad dus ja dan kun je misschien daarvan ook een hogere temp hebben. Thuis was ie voor dat ik weg ging 36,4 en gister bij laatste meting 37,0

Wie weet wat hier aan de hand is??? Is mijn eitje niet gesprongen ofzo?? Help:$

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    2 mogelijkheden denk ik

1 je eitje heeft het moeilijk om te springen en blijft LH piek geven

2 misschien zwanger?

even nog vragen met welk merk je getest hebt?

3. fafa

fafa Niet meer actief

Kan het ook zo zijn dat sommige vrouwen van nature meer LH in hun bloed hebben dan anderen?

Dat jij dus halverwege je piek al net zoveel LH aanmaakt als een ander op de top? En aangezien het verschil boven een bepaalde waarde niet meer zichtbaar is (donkerder dan donker kan niet) je niet kan zien wanneer nou je echt je piek hebt?

Dan moet je dus een minder gevoelige test gaan gebruiken (als die bestaan, heb er verder geen verstand van) die bij jou dus wel kan discrimineren tussen halverwege piek en top.

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    je hebt indd altijd LH in je bloed, maar nu zoveel om altijd positief te testen dat denk ik niet.
    waren je testen echt negatief voor die positieve? met een heel licht tweede lijntje?

5. eeva

eeva Niet meer actief

Je hebt zeker je eitje gehad, temperaturen geeft meer zekerheid dan een ovulatietest :):):)

Ik had afgelopen maand ook een temp.verhoging (eisprong) en mijn ovulatietesten bleven 4 dagen na ei ook vet positief, daarna weer negatief ;) het waren de kruidvat-ovulatietesten (je twijfelt daardoor aan je ei, had ik ook even) ik heb voor deze maand de Matcare ovulatietesten besteld (zie boven rechts aan deze pagina) kreeg er nog 2 gratis vroege zwangerschapstesten bij en een dag later al bezorgd!

Geen Kruidvattesten meer voor mij ;) ik vertrouw ze niet ;)

6. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Babyboomshop!! dus gelukkig geen kruidvat. De afgelopen dg was mn temp wel hoog maar v.a. morgen wordt t spannend want dan meet ik gewoon weer in de Hollandse kou in alle vroegte!En wat doet de temp dan........??????????

7. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Er zit een heel duidelijk verschil in tussen de gene van voor de eventuele ovu en die van nu. Ze zijn bijna even positief als de meest positieve op cd 15 en 16 dus 2 bijna gelijke strepen, ze wel iets lichter.
    Ik had zowiezo altijd een heeeel licht streepje vanwege mn cyste maar die is veel lichter dan wat ie nu aangeeft dus echt een duidelijk verschil.

8. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hoe is het nu?

9. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Heb net een nieuw onderwerp gestart omdat mn test dus nu negatief is. Gisteren cd 22 was er nog een licht streepje en vandaag niets meer. Word hier wel een beetje onzeker van, heb nog nooit doorgetest dus ja wat moet ik hier nu weer mee.....

Heb me laten vertellen dat wannneer ie positief blijft je zwanger kunt zijn (was de vorige keer wel zo maar toen heb ik maar 2 dg doorgetest dus geen idee wat het na 8 dg zou kunnen zijn) maar wat als ie dan toch negatief wordt en mn kans dan verkeken????
    Weet jij het toevallig????

O ja temp is nog redelijk hoog maar slaap zooooooo slecht van al dat tempen dat ik steeds vroeger wakker word en daarna niet meer kan slapen, vanochtend 04.30!!! Nog wel 3 keer daarna getempt tot aan 06.00 en temp bleef 36,8 temp normaal gesproken om 05.30
    Maar je kunt t ook op mn tempkrtje zien

10. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    daar zou ik me geen zorgen in maken
    ik ken het in de twee gevallen.

- vriendin bleef met positieve ovutesten en was zwanger
    - op een ander forum werden haar testen negatief en een paar dagen voor nod terug positief en was raak
    - nog iemand had negatieve ovutesten na de eisprong en was toch zwanger.

het kan dus alle kanten op.

ik zet nu ook met 3 positieve ovutesten die alleen maar duidelijker worden en mijn eitje is zeker geweest al.

11. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Dank je voor de geruststelling!! Ik had de hoop al weer bijna opgegeven!! Jij in ieder geval gefeliciteerd met je ei!! Nu maar hopen dat die van mij ook is geweest en op tijd:)

12. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    haha dank je wel ;)

Deel Deze Pagina