Bruinverlies na gemeenschap?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Timiris, Jan 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timiris

Timiris Bekend lid

Jul 6, 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Hallo dames :)
    Ik ben (geschat) 7 weken zwanger van ons tweede kindje.
    Mijn man en ik hebben gister seks gehad en meteen deze ochtend heb ik flinke bruinverlies.
    Eerder deze week had ik het ook,maar nog niet gekoppeld aan seks.

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik geen enkele keer bruin/rood verlies gehad.

Alles is gevoeliger,zeker mijn baarmoedermond. Ook is de gemeenschap zelf gevoeliger dan normaal,en is mijn man een beetje groot geschapen :)

Is dit normaal? En zou ik hier tijdens de seks rekening mee moeten houden?

Het enige wat ik me kan bedenken is dat mijn baarmoedermond meer doorbloed is,en mijn man misschien daarom snel iets 'kapot' maakt?

Wie heeft dit ook?

2. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Denk idd dat het is omdat je baarmoedermond veel meer doorbloed is nu! Meid en je weet het he..als je je heel erg zorgen maakt gewoon je Vk opbellen!

x

3. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Contactbloeding zou het idd kunnen zijn.
    Als je verder geen pijn hebt, het maar een klein beetje is en/of ook vrij snel weer stopt. Dan denk ik dat het dit weleens zou kunnen zijn.
    (Ik heb dit ook weleens gehad maar was dan al wel ietsje langer zwanger)

4. Timiris

Timiris Bekend lid

Jul 6, 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Ik maak me niet heel erg zorgen, ik heb geleerd dat bruinverlies niet zo erg is.
    Ik vroeg me meer af of we dan voorzichtig moeten zijn met seks?

Ik het zo genant om dat morgen aan de (vervangende) VK te vragen ...

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Nee joh is toch niet genant! Ben je gek! Ze krijgen wel gekkere vragen lijkt me! he en anders kun je het hier op 't forum aan een vk vragen misschien?

Tja en als je het volgende keer weer hebt na de sex..zou ik gewoon wat voorzichtiger zijn !

x

6. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook geen genante vraag hoor, maar kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om dit te bespreken.
    Als er idd sprake is van een contactbloeding, heeft dit geen enkele invloed op je kindje hoor.
    Maar als je er onzeker van wordt, zou ik gewoon wat rustiger en voorzichtiger doen.;)

Groetjes Gwen

7. fanny1980

fanny1980 Actief lid

Jan 20, 2009
    230
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde gehad rond dezelfde periode, elke keer na de geslachtsgemeenschap had ik de volgende dag last van bruinverlies.
    Ik maakte me er een beetje druk over en heb toen de verloskundige gebeld, volgens haar had ik bij ongerustheid recht op een echo, we hebben toen een kloppend hartje gezien en waren toch wel een beetje gerustgesteld...
    Het is nu over, ik denk dat het uiteindelijk te maken heeft gehad met oud bloed dat nog in/rond de baarmoeder aanwezig was...
    Succes ermee en als je je zorgen maakt heb je dus recht op een echo (ook wel leuk natuurlijk...)

Groetjes Fanny!

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

timiris
    de vk zal het zelfde zeggen
    en eerst vragen of je gemeenschap hebt gehad heb je dit zal ze zeggen dat daardoor een addertje gesprongen kan zijn in je vagina

ik heb al regelmatig roze bloed verloren en meerdere malen in het ziekenhuis geweest(gaan ze kijken met de eendebek)
    en hier komen ze niet tot een conclusie omdat het ook spontaan gebeurt zonder gemeenschap

Share This Page