Depressief van het wachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby2017, 20 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Dames,

hopelijk kunnen jullie mij helpen en informeren. Ik heb in Juni een miskraam en augustus een bbz gehad. Pauze genomen tot November zonder de pill

November
    December
    Januari
    Februari Allemaal Negatief

Hebben jullie tips en advies voor me ik ben zo in de war en begin depressief te worden.

Ik heb aankomende dinsdag een afspraak bij mijn gynaecoloog en ik ga duidelijk aangeven dat ik een HSG wil om te kijken of er niet iets mis is met mijn eileider. Ik heb een heftige operatie gehad in het Buitenland en daar heb ik veel meegemaakt en ik weet nou niet wat ze wel en niet verwijderd hebben eileider etc. Ik weet wel dat ik mijn beide eierstokken heb maar eieleider is nog de vraag en dit ga ik dinsdag op tafel leggen mijn gynaecoloog weet er van....

preseed gebruikt

2. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Jeetje wat vervelend zeg. Ik zie dat je nu ook flink overtijd bent, heb je al getest of ben je vaker onregelmatig?

En die operatie die je gehad hebt in het buitenland was dan ook nav2 je kinderwens? En hebben ze niet doorgenomen met je wat ze gingen doen voor je onder het mis ging?

Lijkt me vreselijk die onzekerheid.

3. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    oh hahah ik ben al ongesteld geworden. Ik hou die balk niet helemaal bij. Ik verwacht me eisprong 27 februari

nee, operatie was een spoedje en ik heb niet eens een dossier meegekregen. mijn gynaecoloog staat er versteld van.

Deel Deze Pagina