weer verkeerde bedrag belastingdienst toeslag

Discussie in 'De lounge' gestart door senta, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

Vorige maand maakte de belastingdienst het verkeerde bedrag over naar mijn man. 31 euro te weinig. Nu weer 21 euro te weinig die van vorige maand is ook nog niet opgelost.

Ik neem aan dat ik niet kan bellen voor mijn man? Of mag wel?

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Volgens mij kan dat niet, maar misschien wel als je getrouwd bent..

Wel zeer vervelend, kan hij zelf niet even bellen?

3. senta

senta Niet meer actief

Hij heeft het vreselijk druk op zijn werk en gaat van vergadering naar vergadering kookketel dus de tijd die er tussen zit kans dat die het niet redt.

Ik ga het straks even proberen een anders naar even kijken of die ergens een gaatje kan vinden deze week.

Vorige maand zero die nog zo mooi. Ach komt wel goed

Maar nu was v die best wel pissig snotver zegt die ik heb helemaal geen zin daarmee bezig te zijn. Maar 50 euro in 2 maanden is best wel veel geld. Staat ook leuk op de spaart rekening.

Op toeslagen punt.nl staat het bedrag gewoon wat die normaal moet krijgen. Maar wat die dus niet krijgt.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

En je krijgt het ook niet later? Want het is 1 toeslag zeg maar?

Probeer gewoon te bellen, in principe ben jij geen gegevens nodig dus hoop ik dat ze het doen. Anders moet hij jou eerst machtigen..

5. senta

senta Niet meer actief

Hoe bedoel je weer krijgen het later het is 1 toeslag. Man krijgt zorgtoeslag en ik kgb. Ik krijg hen wel geheel man weer minder. Kan me niet voorstellen dat ze dat opsplitsen.

Ik fa straks gewoon bellen. We zijn getrouwd zijn toeslagpartner dus wie niet wat die niet wint.

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nee idd tis 1 toeslag. Ik heb bijv huur en zorg en krijg ze sinds een paar maand apart;) dacht eerst mm das raar maar dat klopte:)

Succes!

7. senta

senta Niet meer actief

Nee dat is idd hier niet aan de orde.

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    En je moet niet terug betalen? dat ze dat automatisch in houden.. ?

9. senta

senta Niet meer actief

We hoeven niets terug te betalen althans nooit brieven gehad. Neem aan dat ze dat dan ergens in de afgelopen 2 maanden wel gemeld hadden.

10. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik bel altijd voor mijn man en dat is geen probleem. laatst zelfs voor mijn zwager gebeld en ze wilde alleen zijn gegevens.

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ja hoor. Je kan gewoon voor je man bellen. Je hebt dan wel zijn bsn nummer nodig volgens mij. Maar het kan wel. Mijn man belt soms ook namens mij

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    en mijntoeslagen .nl?
    kan je zien waar je recht op hebt en wat er is uitbetaald.

Jullie hebben de afgelopen tijd geen wijzigingen in het inkomen doorgegeven oid?

13. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb laatst ook gebeld over de toeslagen want in "mijn toeslagen" staat alles behalve de zorgtoeslag op mijn naam. Bel ik de BD, staat de KOT daar op mijn man's naam! Krijg ik een hele discussie met die vrouw aan de telefoon... Maar goed, uiteindelijk is het opgelost en kon ik gewoon met mijn mans BSN in de gegevens.

Wij hebben ook gewoon elkaars Digi-D, trouwens, ik ben degene die de administratie doet, als ik op mijn man moet wachten om iets te regelen komt het nooit goed... ;)

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

als je kan sparen met toeslag dan moet je hoogstwaarschijnlijk later weer terugbetalen

15. Leanna

Leanna Actief lid

12 apr 2013
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook gewoon namens mijn vriend gebeld. Geen probleem!

16. senta

senta Niet meer actief

Ik begrijp er helemaal niets van, net informatie ingewonnen, ze hebben ons jaarinkomen verhoogd met 12000 euro? Was het maar zo een feest? Nu zitten wij er niet om te springen dus laat het maar zo krijgen we het vanzelf wel weer terug!

17. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    Hier ook 2 maanden te weinig huurtoeslag. Moet 268euro krijgen maar krijg 249 euro. Dus ook zo maar eens bellen

18. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Je kan gewoon zelf bellen hoor

19. senta

senta Niet meer actief

Heb inmiddels al contact gehad hoe ze er alleen bij komen dat ons jaarinkomen zo verhoogd is, geen flauw idee. over 3 maanden kan ik de jaaropgave weer invullen en kunnen ze zien dat ze er een beetje naast zitten of thuisblijfmama moet ineens zo goed verdienen ? :p

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Niks veranderd op toeslagen.nl ?

Deel Deze Pagina