Hallo Allemaal, Ik zal me even voorstellen. Ik ben Wendy 28 en zwanger van ons eerste kindje. Deze week deed ik een test, een beetje om een rare reden. Ik was namelijk sinds mei 2010 met de pil gestopt, ik weet dat er voor zwanger worden gemiddeld een jaar staat en dat het zelfs nog veel langer kan duren. Maar afgelopen weekend kwamen vrienden zeggen dat ze zwanger was van de tweede en kwam mijn man de volgende dag met de medeling thuis dat een collega van hem met hetzelfde nieuws kwam. Ik dacht (het klinkt hopeloos ik weet het) nu wij nog... Ik kon niet wachten tot de volgende dag die hopelijk mijn NOD dag zou zijn en deed een vroege test... Ik was me wel bewust dat deze waarschijnlijk toch negatief zou zijn... En wat bleek ik was zwanger... Zo heb eerder wel een negatieve test in handen gehad (bij een cyclus van 33 dagen) en dat is dan meteen duidelijk maar nu ik kon het niet bevatten. Dus ik rustig naar mijn man om het te vertellen, we waren wel blij maar stonden ook nog perplex. Toen ik op internet wat ging lezen las ik dat je ook een positieve test kunt hebben nadat je geplast hebt in een bakje (wat ik had) wat evt. nog zeepresten kon bevatten. Dus dacht ik dat heb ik weer... Dus toen ik later weer moest een nieuwe test gedaan... Yes gelukkig maar weer positief... De 2 dagen daarna weer getest want ik kon het gewoon niet geloven. We waren wel ontzettend blij maar het is nog zo onwerkelijk... Toen de dokter gebeld voor een afspraak. Daar gisteren geweest en die vertrouwde volledig op de thuis testen en berekende dat ik nu 4 weken en 2 dagen zwanger ben! O wat zijn we blij maar het is nog zo spannend en nieuw!
Gefeliciteerd super is dat ik ben nu zelf ook net zwanger 5 week en 2 dagen en kan het zelf ook nog maar nauwelijks bevatten. Liefs