En uiteraard ben ik hier zo zo zo zo zo zooooooooo dolgelukkig mee! Maar zojuist zei mijn man: Zullen we om het te vieren bij de Argentijn gaan eten? Nou heerlijk, antwoordde ik! Lekker biefstuk, entrecote of T-bone. Hmmmm het water loopt me in mijn mond TOT ik mij besefte dat ik dit allemaal niet meer mag, ja mag wel mits goed doorbakken! Nou dan kan ik net zo goed mijn deurmat opeten! Toen dacht ik, lekker gezond: pijnboompitjes, rucola sla, cherrytomaatjes, komkommertjes, parmezaanse kaas en Carpaccio! Mag ook al niet! Nou dan maar lekker gerookte paling op een stokbroodje, tot ik las dat dat ook niet mag als het vacuüm verpakt is... Over het broodje filet zal ik het wel niet hebben.:x Dus ja, Shit! Ik ben zwanger en kan het niet vieren met iets suuuuper lekkers en feestelijks! Daarintegen, ik heb net een sapcentrifuge besteld om mezelf te troosten en de baby en mezelf te verwennen met overheerlijke fruitshakes! maar baalt stiekem toch dat er geen Argentijn, carpaccio, paling of broodje filet in zit
Haha! Moest wel lachen om je niet standaard berichtje!!! Maar er is zoveel anders lekkers om van te genieten toch! Bonbons, gebakjes, frietjes!!! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Als ik nog zo slank was als vroeger wel ja!!! Ik ga nu al groeien en als ik mij daar aan versnaper dan kun je me als een tonnetje wegrollen en met de hoogwerker uit huis halen Maar er zijn nog genoeg lekkere en verantwoorde dingen!
Gefeliciteerd! Ik schrok inderdaad ook even van het topic hahahaha Ik dacht "heb je weer zo een lekker discussie topic" hahaha Maraboe begrijp je gevoel helemaal. En al helemaal wat betreft de Carpaccio en de file!!!!! Hmmmmmmmmm
Hahaha, herkenbaar hoor! Zo zat mijn man pontificaal voor mn neus 2 porties carpaccio naar binnen te werken, aaarrgghh!!! Gefeliciteerd!
haha die wijn en t pilsje kan ik in iedergeval makkelijk 9 maanden laten staan. Maar net als je zegt, alle rauwe vlees soorten etc heh bah dacht ik ook toen ik in de vriezer keek om te bedenken wat te gaan eten. Man lief lekker stukje biefstuk, en ik 'n schnitzel ook lekker maar toch even net niet waar je op dat moment zin in hebt.
leuk topic! Ik denk dan meteen ook aan tiramisu of chocolademousse omdat daar vaak rauw ei doorzit... En we gaan zaterdag naar een trouwfuif met dessertenbuffet Zal me dus moeten beperken tot de rijstpap enzo