Na 8 maanden nog niks : (

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door linm, 16 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    He wat balen die slechte uitslagen, kan me indenken dat je daar van ondersteboven bent. Ik hoop dat de MMM snel hulp kan bieden, of dat dat wondertje een nog mooier wonder wordt door snel te komen (voor die MMM!!!).

Heel veel sterkte allemaal, ik wacht met jullie mee (ronde 8)

Myrthemyr je kunt het beste een nieuw topic openen, dan krijg je wat meer reactie op je vragen!! Jij ook succes

2. abc

abc Lid

24 jun 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh neeeee. Wat kut! ( sorry voor taalgebruik)
    We zitten dus op dezelfde dag in ongeveer hetzelfde schuitje.....
    Maar er beweegt gelukkig nog wel wat, dus een wonder kan er altijd gebeuren!
    Nou ben ik niet zo van de aantallen en procenten maar bij mij is alles 0
    Moet je vriend nu nog een keer een test doen of hoeft dat niet?
    Mijn vriend wel maar we moesten er volgens gyn maar vanuit gaan dat dat ook niet veel verbetering zou geven....
    Poeh hè! Wat een zware dag hè?

Ik knuffel je even digitaal......

3. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Heel veel sterkte Madeliefste en ABC!!!

4. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

ABC, wij gaan maandag een kopie van de uitslagen ophalen bij de HA, ik wil nu die procenten wel eens zien...want als die 51% echt 'langzaam maar we bewegend is' is er nog hoop lijkt mij, zeker omdat ml ziek is geweest? Puur op deze getallen afgaand is het slecht, maar niet hopeloos...maar of dat ook echt zo is, weten we pas als we die uitslagen daadwerkelijk zien. En erover spreken met een deskundige, en nogmaals een test doen dus.

Hoe is jouw kerel eronder? Die van mij is helemaal stuk...voelt zich gefaald, schuldig, etc...niet nodig, wel begrijpelijk!

En ik maak me nu al druk: welke MMM moeten we in? We hebben gekozen voor de natuurlijke weg, maar die lijkt nu mogelijk niet haalbaar. Willen we dan meteen voor PGD gaan of willen we kijken of we de zaadkwaliteit kunnen verbeteren en dan de natuurlijke weg bewandelen? De wachtlijsten voor PGD zijn afschuwelijk en de slagingskansen minimaal - om over de gevolgen van IVF voor mij nog maar niet te beginnen. Ik pieker me suf - nu al ja. En denk dat we, zeker als we dus voor PGD moeten gaan, een zwangerschap in 2013 al vaarwel kunnen zeggen. Enkel en alleen door de wachtlijsten *zucht*

Ik vind het zo verdomd oneerlijk voor ons :( Heel dikke knuffel terug!

5. abc

abc Lid

24 jun 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop zo voor jullie dat er nog een kans is dat het op de natuurlijke manier kan.
    Ik vroeg aan gyn of het van mindere kwaliteit kan zijn door griep oid maar zij zei dat dat niet het geval is. Het s bij mij ook echt nul dus veel beter zal het dan niet worden.
    Vreselijk die wachtlijsten.....
    Ik kan ook al niet stoppen met nadenken.
    Ben alles aan het afspeuren op internet.
    Mijn vriend is meteen uit het zh gaan werken en is nog niet thuis.
    Weet nog niet hou hij eronder is....
    Ik wilde vandaag ook even alleen zijn, heb de ogen uit mijn kop gejankt. :)
    Maar het is weer over en de vechtlust neemt het wel over nu.
    Ik ga er voor en hopelijk mijn vriend ook...
    Laat je wat weten als er meer duidelijk is?
    Pb mag je ook sturen hoor, is misschien makkelijker....?

6. abc

abc Lid

24 jun 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx :)

7. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Oooh dames wat een verschrikkelijk nieuws hebben jullie deze week gekregen....
    Als je eenmaal beslist om voor een kindje te gaan hou je daar totaal geen rekening mee dat het wel eens moeilijk zou kunnen worden.
    Dikke knuffel hoor!!!!

Hier vandaag ronde 13 in gegaan ... Bij ons komt de datum ook dichterbij om manlief zijn zaad eens te laten controleren. Een hele tijd heeft hij dit bootje afgehouden omdat hij ook van mening is dat de natuur zijn gange wel zal gaan. Maar voorlopig nog niet dus :(.
    Ook in onze omgeving raakt iedereen vlot zwanger, allemaal binnen de 6 maanden waarvan meer dan de helft van de 1ste keer prijs heeft, dit doet gewoon pijn als je het zelf iedere keer aan je ziet voorbij gaan.
    Januari, als het dan nog niet raak is, gaat hij een staal binnen doen. Ik wil er eerlijk gezegd nog niet aan denken dat ik jullie nieuws ook ga te horen krijgen maar dat moet ik natuurlijk jullie niet vertellen want wie wil dit wel éh.

Bij ons zeggen ze vaak: ieder huisje heeft zijn kruisje!
    Wel dat van ons is nu wel heel erg duidelijk :) pfffff...

8. Madeliefste

ABC, ik ga je PB'ren!

Poppemie, dat ís ook heel moeilijk en heel oneerlijk :( Zelf denk ik: hoe eerder het onderzoek hoe beter, dan weet je iig waar jullie aan toe zijn! Dikke knuffel voor jou

9. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Dank je Madeliefste!
    Als het aan mij lag was dat staaltje al lang binnen gedaan:p maar ja mijn ventje moet het wel doen éh en ik wil hem niet forceren. Hij heeft altijd al veel tijd nodig gehad om aan nieuwe dingen te wennen en dit is nu weer iets waar we ons niet aan verwacht hadden. In september vond hij het nog veel te vroeg, wat ik ook wel versta. Ook is het zo dat er geen medische geschiedenis is bij mijn man waarom er vruchtbaarheidsproblemen zouden zijn dus de meest gyne's zijn dan ook niet zo scheutig om te testen. Maar in januari zijn wee een jaar bezig en in ronde 15 (door mijn korte cyclussen) dus reden genoeg om toch een onderzoekje op te starten.

Zo een beetje een schets van ons een verhaal ;).

10. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    @madeliefste, al bij de dokter geraakt vandaag? Heeft hij jullie terug wat moed kunnen inspreken?

11. Madeliefste

Lief dat je het vraagt, zie dat ik nog helemaal niet op jou had gereageerd - sorry! We hebben de uitslagen inmiddels ingezien en zowel qua aantallen als qua beweeglijkheid valt vl wél binnen de normen, hoewel aan de lage kant en hoewel 0% snel beweeglijk sperma. Over morfologie is helaas niets bekend, maar dat zal bij een volgende test wel komen... Vl probeert op zo kort mogelijke termijn bij een uroloog/fertiliteitsarts terecht te kunnen en dan moet het onderzoek herhaald worden, want op basis van 1 nog-niet-eens-zo-heel-slecht onderzoek kun je geen conclusies trekken. Hopelijk gaat dat allemaal niet te lang duren! Al weet ik ook wel dat sperma pas na 3 maanden vernieuwd dus dat een nieuw onderzoek voor die tijd geen zin heeft ;)

Hoop dat jouw man ook snel over die drempel heen durft te stappen, dan weten jullie het iig, wat er ook uitkomt!

12. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Dan valt het al bij al nog mee voor jullie:). OK niet uitstekend maar ook niet dat er geen hoop meer is. Moet toch wel een opluchting voor jullie geweest zijn, niet?

Ik heb het gisteren met mijn ventje nog over gehad en hij gaat akkoord om in januari zijn staal binnen te doen. We gaan het nog 2 rondes zo proberen. De klusweek optimaal benutten ;)!!!
    Als we dan in januari nog niet zwanger zijn dan zitten wij in ronde 15 maar net een jaar bezig dus dan kan de gyne daar alvast niks over zeggen.

13. Madeliefste

Heeeeel veel succes komende maanden, hopelijk is er geen MMM nodig!

En ik heb stiekem weer wat hoop ja, heel vervelend want nu wordt de NOD toch weer een beetje spannend terwijl dat niet zou moeten *zucht*

14. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Ik duim alvast voor je mee :D!!!!

15. Malika89

Malika89 Lid

11 nov 2010
    89
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Wij proberen het al een 13 maanden en nog steeds niks! Mijn menstruatie duurt ene maand 25, andere maand 21 en daarna 27 dagen. Om gek van te worden!

Ga binnenkort naar de gynec. om een echo te maken, omdat er begin van het jaar een cyste op mijn eierstok is ontdekt. (op vakantie, kreeg ik last linksonder, en ging daar naar de dokter, verder niks meer mee gedaan)

16. Malika89

Malika89 Lid

11 nov 2010
    89
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie was op 02-11. Ben nu onwijs kotsmisselijk, duizelig, krampen in de buik.

Mijn poes, die altijd in andere kamer slaapt, komt nu op mijn schoot liggen, tegen mijn buik aan.. Terwijl ze dat nooit doet, (is geen schootdier.)

Best raar, want ze zeggen dat een poes zulke dingen kan aanvoelen (zwangerschap)

17. Madeliefste

Als je een cyclus van 21 dagen hebt, zou je zomaar zwanger kunnen zijn nu, en ook uitgaande van je langste cyclus zou je nu al kunnen testen...dus ik zeg: testen!! :D

18. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Malika ik zou toch ook een testje wagen hoor :D...

En dat van die poes....dat heb ik ook al meer gehoord ....SPANNEND :D!!!!

19. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    En malika.....getest???:D

Deel Deze Pagina