paniekaanvalletje hier...ben sinds 2 maanden aan het tempen en ovu testen Heb op dag 19,20 en 21 rekbaar slijm gespot Op dag 21 en 22 positieve ovu testen Helemaal blij natuurlijk dat ik mijn aankomend ei gespot dacht te hebben Nu dag 26...opeens weer rekbaar slijm Hoe kan dat?? Is mijn ei toch nog niet geweest?? Iemand daar ervaring mee...opeens weer later in de maand rekbaar slijm?
Hoi Tanja, Ik had deze maand ongeveer hetzelfde, een paar dagen na m'n eisprong ineens weer (en veel!) slijm. Ik trek me er niet te veel van aan, want die eerste dagen matchen met mijn cyclus. Nu aftellen tot NDO, volgens mij lopen we ongeveer gelijk
Hoi Ik had dat vandaag ook..... Ik had er zelfs een vraag over gepost, maar geen reactie... Vorige week maandagavond een klodder rekbaar slijm... De dagen daarna niks meer van dat slijm gezien (wel zeer gevoelige baarmoeder en eierstokken en een soort van bandenpijn bij hoesten en gevoelige tepels). Sinds enkele dagen zijn al die 'kwaaltjes' verdwenen en vanmiddag had ik toch ineens weer ene klodder rekbaar slijm... Ik snap er nu ook niks meer van, want vanwege alle 'kwaaltjes' had ik sterk het vermoeden dat mijn eisprong al was geweest... Maar jij hebt zelfs positieve ovutesten gehad, dus jij weet nu vrijwel zeker dat je toen je eisprong had,.... En nu dus weer rekbaar slijm.... Ik snap er ook niks van!
ik heb dat ook altijd, op dag 20/21 test ik ook positief en daarna 3 dagen ofzo heb ik ook dat slijm zo iri dan weet je het niet meer zeker of je goed zat of niet :S
Hier nog iemand... op cd12 een positieve ovu-test. Op cd18 een klodder (heerlijk woord ) rekbaar slijm gevonden. Overigens met een negatieve ovu-test. Ben benieuwd naar meer ervaringen.
ook gehad, had duidelijk gevoeld dat mijn eisprong geweest was en vruchtbare slijm was al afgenomen en toen dag of twee later alsnog paar dikke klodders.. wat restantjes? ik weet het niet is het wel net zulk slijm of is het misschien wat andere afscheiding dan je gewend bent?
Wanneer je op slijm af gaat is het misschien slim om de stand van je baarmoeder te leren voelen... Zo wist ik ook dat ik eigenlijk wel zwanger moest zijn.. Wanneer je baarmoeder hoog licht en je kunt er niet bij dat is om te beginnen een goed teken wanneer je vruchtbaar bent ook moet je baarmoeder openstaan wanneer je vruchtbaar bent.. Lees er maar eens meer over het gaf mij een hoop meer duidelijkheid!
Ik heb ergens gelezen dat je meerdere periodes van rekbaar slijm kan hebben tijdens je cyclus. Dus zou me er niet te veel zorgen om maken.
ow ok! Dat wist ik niet, ik dacht juist dat het iets is wat bij de periode van ei hoort. Thanks voor je reactie.
denk dat bij mij de twijfel goed zit. begint steeds meer op een komende menstruatie te lijken volgende ronde dan maar wat langer na de positieve test klusse
ik ken dat ook wel ja . en heb er ook veel over gelezen dat je meer rekbaar slijm kan hebben ik had vrijdag en zaterdag rekbaar slijm en was zondag weg en maandag avond weer rekbaar slijm heeel apart maar is nu weg en mijn baarmoedermond is harder geworden .
miss een gekke vraag maar hoe kan je voelen dat je baarmoedermond dik of dun hard/zacht is? en wat zegt dat dan? is dat ook een teken dat je dan in de vruchtbare periode zit? ik heb op dag 20 een positieve ov getest, dag er voor en op de dag en de dag er na geklust, maar ongeveer 5 dagen later slijm op dag 26 zelfs een lange sliert slijm (srry) en vandaag zag ik dat ik een korrelig donker rood iets had. ( denk aan een opgedroogde bloedneus) deze keer niet raak?