Hallo dames, Ik mag me ook vol enthousiasme toevoegen op het zwanger-forum en ik ben reuze benieuwd wie er nog meer pas in de 4e of 5e week zit... en wellicht ook eerder een MK heeft gehad. Misschien kunnen we elkaar de komende weken steunen en bemoedigen! Het is al moeilijk genoeg om het geheim te houden en helemaal als je eerder een MK hebt gehad want dan voel je je extra onzeker of het wel goed gaat komen met de zwangerschap, ja toch?
Gefeliciteerd! Op het bevallingsforum onder hoofstuk januari-mama's kan je met andere zwangeren kletsen.
Een miskraam dempt een beetje het gelukzalige gevoel van een volgende zwangerschap vind ik. Ik was zo enthousiast dat ik zwanger was... had het NOOIT verwacht, maar kreeg toch een miskraam. Direct de maand erop was ik zwanger van Joey, maar ik durfde niet weer zo blij te zijn... Gelukkig is Joey het levende bewijs dat het ook direct na een miskraam goed kan komen, dus probeer er van te genieten, gefeliciteerd !
Ondanks dat er een speciaal forum voor blijkt te zijn wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie reacties: Prinses, Little Hope en Hairdresser ook van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Big Dream en Sann, heel veel geluk in deze ronde Saona bedankt voor jouw verhaal! Dit zijn de bemoedigingen die ik bedoelde welke we allemaal nodig hebben... Ik ga er ook zeker van genieten en elke gedachte van "stel dat het nu weer fout gaat" die verban ik uit mijn gedachte want dat maakt je alleen maar onzeker en zolang ik geen miskraam heb, hou ik me gewoon niet bezig met dat het zou kunnen komen! Nogmaals bedankt allemaal!