Minimuis ik ga keihard voor je duimen!!! Hoe gaat het, heb je alweer getest? Poeh het zal wel weer zenuwslopend zijn in huize minimuis momenteel.
Trees nee heb nog niet getest maar dat zal vast niet lang meer duren het is ook 1 van de weinige dingen die ik kan doen en met de stress valt het tot op heden nog wel mee. Ik heb al wel naar geertgen gebeld maar helaas krijg ik die niet te pakken dus heb naar mijn gyn gebeld en een belafspraak gemaakt hij bel mij een donderdag terug ik hoop natuurlijk dat ik voor die tijd geertgen te pakken kan krijgen
Als je zin hebt minimuis? Bij deze een nieuw topic http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/180997-zwanger-na-herhaalde-miskramen.html Ik hoop dat je Geertgen snel te pakken krijgt en dat ze wat voor je kunnen betekenen. Fijn dat het nu nog niet erg zenuwslopend is (al ben ik bang dat het nog wel gaat komen). Bij mij kwamen de zenuwen pas vanaf 5 weken. Alles wat daarvoor misging rekende ik niet mee als miskraam, waardoor het nog wat ongedwongen voelde. Heel veel succes en duimen blijven draaien!
Wow, wat spannend zeg! gefeliciteerd natuurlijk en ik hoop dat voor jullie je droom nu ook een keertje uit mag komen! ik zal keihard duimen!
Wat onwijs super!! Ik duim en bid voor je dat deze beeb heerlijk blijft zitten. Bij Trees heeft het duimen en de kaarsjes branden geholpen, nu doe ik dat voor jou.
Hier vandaan ff een update tot op de dag van vandaag ga het goed en door gebrek aan een zwangerschapstest heb ik nog een keer een ovtest gedaan maar de laatste keer waren er nog 2 duidelijke strepen nu maar 1meer en dit is de teststreep dus ben nog steeds aardig rustig. Ik heb inmiddels mijn gyn aan de lijn gehad en heb de keus gemaakt om de eerste echo op 10 weken te laten maken, maar tot op heden heb ik er een heel goed gevoel bij. Ik blijf jullie op de hoogte houden. Trees ik kom binnenkort op het nieuwe lijntje ik wil nog ff wachten
Fijn dat het zo goed gaat En goed dat je zoveel vertrouwen hebt. Vind het heel knap dat je tot 10 weken kan wachten, blijf je uiteraard in de gaten houden
Ik blijf voor je duimen dat dit kleine lieve minimuisje zich stevig vasthoudt aan moeder minimuis Over een paar weekjes mag je de mooie echo komen showen op het nieuwe draadje
Lieve Minimuis, Hier ook even een reactie van mij (kan ik me gelijk op dit topic abonneren, want wil je graag blijven volgen). Van harte hoor meis, het is je ongelooflijk gegund. Hier draaien de duimen overuren en ben ik bijna blut van alle kaarsjes Ik wil graag geloven dat het tij gekeerd is en dat deze beeb lekker bij mama-muis blijft plakken. Vanaf nu wordt alles beter, 2010 wordt een mooi jaar. Ik kom je/jullie snel achterna naar het lijntje van Trees, hoor! liefs van mij!
Minimuis ik vind het wel knap van je dat je pas met 10 weken een echo wil .... ik snap je ook wel. Ook ik duim voor je.
De keus hier voor heb ik vorigjaar al gemaakt toen bleek dat bij bijna 9weken onze tweeling het niet gered had we hadden eerst hartjes zien kloppen en 2weken later was het voorbij, ik heb hier heel lang voor nodig gehad om dit te verwerken. Dus in overleg met de gyn pas op 10weken, en tot nu toe gaat dat prima voel me harstikke goed en rustig heb redelijk wat kwaaltjes de ergste is dromen en heel veel dorst en dan nog die vermoeidheid hoop dat ik het vanavond vol hou . Verder wil ik jullie allemaal een goed en gezond en vooral vruchtbaar 2010 toewensen.
Minimuis gefeliciteerd en fijn dat je er rustig onder bent. Een afsluiting van 2009 en hoop op een super 2010 voor jullie!
Hou ik je aan en laat 2010 een jaar worden waar iedereen zijn wens in vervulling mag gaan! Minimuis fijn dat het tot nu goed gaat en laat nog 7,5 goede maanden je mogen volgen! Veel plezier vanavond en misschien even een middagdutje doen . Ik zal ook stiekem opbiechten dat ik zo even ga slapen . Liefs Trees
hihi, dat is goed Trees! Een heel gelukkig nieuw jaar allemaal! Ik hoop dat jullie (met name Trees en Minimuis) het gisteravond vol gehouden hebben en goed het oude jaar hebben afgesloten. Het gaat een bijzonder jaar voor jullie worden meisjes, wat heerlijk! Ik wens dat jullie beebjes allemaal heerlijk blijven zitten tot zo'n 39/40 weken, daarna is het ook wel mooi geweest, he? knuffels