Na 8 miskramen weer zwanger

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by minimuis, Dec 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    L78 ik heb het best wel goed vol kunnen houden met oud en nieuw lag wel om half 1 te slapen maar we waren dit jaar toch thuis de auto was kapot.

Hoe gaat het nu met je denk je dat je ons al kan volgen naar het nieuwe topic.

Hier gaat het verder wel goed nu af en toe wel stress als ik mijn borsten minder voel maar ik weet ook dat dit niks te betekenen heeft dus dat zeg ik dan ook tegen mezelf.

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd!!

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Hier een update nog steeds geen afspraak voor de echo, want het ziekenhuis heeft sinds dit jaar een nieuwe afdeling voor de zwangere dat om de niet zwangere te ontlasten zodat die niet steeds tussen de dikke buiken zitten, dit is natuurlijk heel mooi maar ik kan nu geen afspraak maken voor 2feb moet volgende week weer terug bellen. Ik hoop dat ze dan wel bij hun agenda kunnen want ik wil zo vroeg mogelijk anders zit ik een hele dag in de stress of het nu wel of niet goed is.

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jeetje.. dat is wel erg vervelend inderdaad.... bah :(

5. Trees

Trees Niet meer actief

Wat irritant dat je nog steeds geen echo-afspraak hebt. Ik deed de echo's ook altijd om 8 uur 's ochtends. Moest ik wel om 6 uur op, maar je slaapt toch nauwelijks voor zo echo.

Gaat de afspraak in het Geertgen ook niet meer door? Deze zou toch volgende week zijn?

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Trees die afspraak gaat nog gewoon door die sta voor een woensdag maar dat is pas met de avond hoop wel dat het weer beter is dan nu. Ik moet voor de echo gelukkig maar 20min te rijden voor we bij het ziekenhuis zijn. Ze was wel heel vriendelijk en verzocht mij eerst eind jan te bellen dus toen vertelde ik mijn verhaal toen zei ze ja probeer het dan volgende week nog maar een keer ik zeg niet dat we dan al bij de agenda kunnen maar ik zou het zeker proberen dus volgende week hang ik weer in de telefoon. Ik ben op dit moment een beetje onzeker omdat de ene dag mijn borsten harstikken zeer doen en de volgende dag is het weer weg, waarom is zwanger zijn zo moeilijk.

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Minimuis, hoe gaat het nu?

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    monkeylove het gaat hier nog steeds goed en heb er nog steeds alle vertrouwen in geen bloedverlies of zo gehad. Vandaag hebben we een afspraak in geertgen omdat we daar heen wilde om te kijken of ze iets voor ons konden betekenen op het gebied zwanger blijven hopelijk hebben we hen niet meer nodig en mogen wij ons plekje afstaan aan een ander;). De kwaaltjes komen en gaan heb nog wel bijna iedere dag het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan gaan worden maar heb gelezen dat dit juist goed is, nog 3weken en dan de eerste echo

9. Esli1980

Esli1980 Actief lid

May 2, 2009
    348
    0
    16
    Hee Minimuis!!
    Ik duim nog steeds voor je hoor!

En dat 'ongesteldheids' gevoel klopt als een bus hoor!
    Ik heb ook echt tot week 15 gehad. Het voelt heel raar. Maar het is inderdaad juist goed!

Sterkte met de spanning!!!

10. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    En wat zeiden ze vandaag in Geertgen Minimuis?

11. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Eindelijk thuis het was heel positief in geertgen als het deze keer niet goed ga mag ik contact opnemen en dan gaan ze progesteron voor schrijven dus amc ga ik afzeggen ik ben hier zo goed ontvangen een verschrikkelijk lieve gyn. Ik zal het ff van vooraf aan vertellen we reden ons zelf helemaal kwijt:) we waren om 2uur vertrokken en om 4uur moesten we er zijn om tien voor 4 heeft mijn vriend naar het centrum gebeld dat we verdwaald waren:$, we kwamen om 5uur aan en de gyn had zitten wachten zo verschrikkelijk lief ze stelde me voor om een echo te doen dit heb ik vriendelijk afgewezen en gezegd dat ik 9feb de eerste echo heb, ze heeft van alles gevraagd en toen we klaar waren met het gesprek moesten we weer in de wachtkamer gaan zitten voor een na evaluatie. :)

12. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Wat fijn dat je eindelijk een prettige ervaring hebt met een gyn haha! Nu aftellen tot 9 feb, duim nog steeds met je mee hoor!!

13. Sjana

Sjana Actief lid

Jan 10, 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw seg! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je deze keer kan genieten van uw zwangerschap en dat alles goed zal verlopen. Maar dat zal wel eh!

14. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. 9 februari kruipt langzaam dichterbij.

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wat knap van je dat je die echo afgewezen hebt.
    Ik weet niet of ik dat gekund had, maar ik sta dan ook niet in jou schoenen. Je hebt al zoveel meegemaakt.
    Fijn dat je zo goed ontvangen bent.
    En we blijven duimen voor een mooi plakwonder!!!

*duim*duim*duim*duim*

16. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Bedankt voor jullie lieve reactie's, ja nu is het aftellen naar de eerste echo, en tot zover heb ik vol vertrouwen in alleen vandaag ineens hele erge steken kon bijna niet recht staan zelfs mijn collega's hadden het in de gaten zijn dit nu je banden heb dit nog nooit gevoel. Ik heb wel vanaf het begin menstruatie pijn maar nu is dit er ineens bij gekomen het is nu trouwens over.

17. Esli1980

Esli1980 Actief lid

May 2, 2009
    348
    0
    16
    Hee minimuis,

ja joh, die steken en pijnen horen er allemaal bij!
    Ik had het als ik een onverwachte beweging maakte. Vooral in bed.

Ohh wat een spannende tijd voor je! Ik blijf duimen!

18. kidz24

kidz24 Niet meer actief

heyy jeetje na 8 miskramen .

ik wens je gefeliciteeeeeeeeeeeeeerdd :D :D:D:D:D:D met je zwangerschap en duim mega voor je dat het dit keer wel goed gaat :D

gr cybersyby

19. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Zo maar weer ff een update hoe het nu gaat. Ik moet zeggen nog steeds heel goed kwaaltjes blijven komen en gaan gelukkig eigenlijk want het geeft me toch rust ondanks dat mijn gevoel me wel ingeeft dat het goed zit kan je het nooit helemaal zeker weten natuurlijk. Ik moet nog 3weken wachten tot de eerste echo en daarna weten we het zeker hopelijk krijgen we het mooie beeld te zien waar ik al meerdere keren van gedroomd heb;)

20. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Minimuis mooi dat je zo een goed gevoel hebt, geeft misschien iets minder stress.
    Ik hoop dat je droom 9 februari helemaal bewaarheid wordt.

Share This Page