Na 8 miskramen weer zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door minimuis, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    minimuis!! wat gaaf!!! ik zie het nu pas!!!! gefeliciteerd meid!! wat een spanning zal er nu in je omgaan.. we hadden samen 2 keer rond dezelfde tijd een mk.. wat je misschien ook nog wel weet..
    ik lees dat je pas over 3 weken weer een echo hebt? wil je niet eerder of maken ze niet eerder een echo? ik kreeg na de 2de mk iedere week een echo, al was het om mezelf gerust te stellen.. en dat beviel ook echt heel fijn, elke week kon ik er weer een week vanaf strepen.. en zo kon de onzekerheid geen loopje met me nemen, al was ik zo onzeker als de pest..

wat fijn dat je je ook goed voelt nu en er een goed gevoel bij hebt! ik ga de aankomende weken heel hard voor je duimen, maar je zult zien, deze mini-minimuis blijft plakken!!!
    succes meid!

2. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Minimuis wat goed dat je eindelijk een lieve begrijpende gyn hebt gevonden en wat heerlijk he dat je kwaaltjes voelt:D ik was in het begin ook zo bang als de pijntjes minder werden. Maar dat is begrijpelijk denk ik met onze voorgeschiedenis.
    Alle duimpjes draaien op volle toeren voor jullie hoor en ik kan me alleen maar aansluiten bij een ieder die jullie dit keer een plakbeeb toewensen. Op naar de mooie echo op 9 februari:).
    Liefs en een knuffel van mij.

3. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ga meeduimen voor je minimuis,

Fantastisch nieuws. Geniet ervan!

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Elegance ik mocht al veel eerder een echo maar omdat we met onze tweeling op 6weken en 5dagen twee mooie hartjes zagen kloppen en op 9weken niks meer wilde wij dit niet nog een keer meemaken vandaar ook die late echo. Ik zie dat jij al over de helf zit super zeg, ik zou willen dat ik zo ver al was haha mijn vriend roep nu iedere keer dat het een drieling ga worden:$ mag hopen dat hij geen gelijk ga krijgen twee zou wel erg leuk zijn ;).

Bedankt voor jullie lieve reactie's het help mij toch een beetje de dag door te komen want de tijd gaat wel erg langzaam vind ik ;)

5. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Dat kan ik me voorstellen Minimuis! Nog ff hoor, houd vol!

6. ka2008

ka2008 Lid

8 jun 2008
    23
    0
    0
    proficiat,en ik zal voor jullie duimen dat het goed blijft gaan,heb je meer dan verdiend!

7. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Hoe gaat het Minimuis?

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    L78 Hier gaat het nog goed al is het soms moeilijk te geloven dat het deze keer wel goed zal gaan maar dit zullen meer meiden herkennen die in het zelfde schuitje zitten, ik ben blij als de 2weken om zijn en we echt zekerheid hebben en ik niet zo op mijn gevoel hoef te vertrouwen al weet ik dat deze het meestal bij het juiste eind heeft vorigjaar wist ik voor de echo ook zeker dat ik zwanger was van een tweeling en dat alles goed was de eerste echo, vind het nog steeds apart dat ik het zo goed aanvoelde haha.

Hoe is het met jou hoop zo dat je deze ronde ook zwanger bent

9. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    #69 L78, 23 jan 2010
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
    Ja meis, het blijft onzeker en kan me heel goed voorstellen dat je blij zult zijn als de 2 wkn om zijn. Ik herinner me van mijn zoontje ook dat die eerste 3 maanden zo lang duurden, veel langer dan het tweede en derde trimester. Je gevoel heeft het meestal bij het rechte einde, het is voor veel mensen alleen lastig om dicht hierbij te blijven.

hier geen goed nieuws...manlief en ik zijn alletwee ziek: buikgriep. En juist op de belangrijke dagen. Helaas gaat deze maand dus aan ons voorbij...snik snik. Maar het voelt ook niet goed om 'tegen' je zin in te gaan vrijen want ons hoofd en lijf ;) staat daar echt niet naar.

Dinsdag afspraak in zkh voor second opinion, weer spannend.

Succes met afwachten/tellen, duimen draaien mee!

10. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Maar weer ff een update met hoe het hier nu gaat. Ik heb vandaag een minder goede dag mijn gevoel zegt dan wel dat het goed zit nog steeds steekjes en ongi gevoel mijn borsten zijn ontzettend gegroeid maar mijn hoofd twijfeld af en toe als iemand een goede tip heb om hier mee om te gaan graag want heb mezelf vandaag een beetje gek zitten maken met de gedachten als er nu een lege zak zit op de echo, of dat het weer gestopt is maar het weer niet af wil komen pff ben blij als deze periode voorbij is en we de echo hebben gehad. Ik denk wel steeds wat de uitslag ook zal zijn ik heb er hoofdzakelijk van genoten. Waarom kan mijn hoofd zich nu niet ff rustig houden tot de dag van de echo want ik ben er echt van overtuigd dat het goed zit, maar de angst dat je gevoel je bedriegt is er toch.

11. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Lieve Minimuis,

Ik zou willen dat ik precies zou weten wat te zeggen om je minder angstig te maken of beter nog ik zou willen dat ik je angst helemaal weg kon nemen, maar helaas, had het graag voor je gedaan.

Ik kan me jouw gevoel zo ontzettend goed voorstellen. Ik vind het nog steeds erg knap dat je de 1e echo pas met 10 weken wilt, ik weet je reden, maar toch.

Het enige wat ik kan zeggen, probeer lekker veel bezig te zijn, ga leuke dingen ondernemen, zodat je je gedachten in ieder geval een beetje kan verzetten.

Je moet voor de echo nog 10 dagen geduld hebben ;)

Sterkte met het wachten.

Liefs,
    I S

12. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Lieve Minimuis,

Het is volgens mij heel normaal dat je bij vlagen angstig bent, ook al is je gevoel tot nu toe goed. Je gevoel heeft het meestal bij het rechte eind en de angst is gebaseerd op je eerdere ervaringen, dat is logisch. Ik kan je dan ook geen tip geven, maar als je een goede krijgt, houd ik me ook aanbevolen.

Ik kan je alleen (net als I S) aanraden veel afleiding te zoeken.

En probeer vertrouwen te houden in je kindje en je eigen lijf. Je kindje verdient jouw vertrouwen, niet je angst. Mocht (en daar gaan we gewoon niet van uit) er dan toch iets mis zijn, kun je jezelf niets verwijten. Jij hebt het vertrouwen en het geloof in een goede afloop gehad. Jij hebt je rustig gehouden en niet gek gemaakt met allemaal nare gedachtes.

Hoop dat dit helpt....hielp mij wel een beetje bij de derde miskraam. En vooral veel blijven schrijven hier!

Als je wilt, wil ik je ook wel mijn nummer pb-en, zodat je op moeilijke momenten van je af kan kletsen? Nou, laat maar weten.

Zet 'm op meis, het komt vast goed.
    Dikke knuffel voor je.

13. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Dankje lieverds ik ga maandag ff naar mijn ha die doe hier ook de bevallingen en ga daar eens ff lekker praten en inderdaad ik heb net ook met mijn vriend gesproken hij en het gaat nu al weer een stukje beter ik bijt me er wel doorheen waarschijnlijk komt het ook omdat ik me vanaf het begin had ingesteld om de echo rond 2feb te krijgen en dat is een week later geworden we hebben ook afgesproken om een angelsound te halen als we naar de 9maanden beurs gaan zodat ik als we de echo hebben gehad deze paniek aanvallen kan beperken. Jullie zijn echt schatten en ik hoop dat alle dromen uitgaan komen.

IS heb jij trouwens al kindjes want ik zie dat jij ook genoeg voor je kiezen heb gehad waarom moet iemand toch zoveel verdriet meemaken en dan gaat het bij jou ook nog niet vanzelf zo te zien.

14. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Lieve minimuis wat goed! Ik zie dit nu pas!!
    Ik hoop zo dat het nu deze keer goed zal gaan voor jullie.

Tja een tip.... mijn laatste zwangerschap deelde ik in stukjes; eerst de ochtend goed doorkomen, dan de middag, de nacht en wow weer een dag voorbij. Ook leefde ik echt van week naar week. Nog maar zoveel dagen naar bv dinsdag en dan ben ik weer een week verder. Dat hield mij op de been zeg maar.

Hou vol meis, en ik hoop het zo voor je!!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieverd ik duim en denk en bid echt heel hard voor je dat dit jullie wondertje word!!!
    Jij verdient dat zo erg!!!!!!
    denk aan je
    xxx

16. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Nicoletta dank je zo probeer ik meestal mijn dagen ook door te komen het werkt meestal wel goed gisteren dus niet echt. Ik kreeg gisteren ook het bericht dat er weer iemand bevallen was en mischien dat daar door de twijfel er weer was. Hoe gaat het met jullie al enig uitzicht wanneer jullie pleegkindje komt.

Elif dankje ik hoop dat jullie volgende poging aan slaat en het dan goed ga zodat ook jij en je man over een poos jullie wondertje mogen ontvangen.

L78 bedankt voor het aanbod en ik maak er graag gebruik van merk dat ik verder geen uitlaat klep heb en dan heb ik een soort van buddy alleen vind ik het wel moeilijk omdat jij nog zit te wachten op een zwangerschap dus is een beetje dubbel.

17. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Hoi Minimuis.

Wat is dit toch een moeilijke tijd voor je! Ik duim nog steeds hoor. En hoop op een super-echo straks. Het is nu wel echt bijna!!! Een week en een paar dagen..... Ohh Wat spannend!

Het is inderdaad erg moeilijk om de tijd door te komen. Bij mij hielp het om 2 plannen op papier te zetten. Het goede en slechte scenario, en dan wat te doen.
    En heel veel tv kijken, dan gaat de tijd sneller....
    Succes en volhouden he!
    Liefs,

18. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Nee helaas hebben wij nog geen kinderen. En ik ben eigenlijk ook bang dat dat zo blijft. Maar we blijven nog even hopen. Wellicht een spontane actie ..... en we gaan 8 maart toch nog naar een nieuw ZH. Die hebben ook de wat oudere dames ;) als patiënt. Moet ik niet teveel hoop op vestigen, maar ik vind het al fijn dat iemand anders eens ff een blik werpt op ons dossier uit het 'oude' ZH.

Ik hoop dat je maandag een fijn gesprek hebt met de HA. En nog ff volhouden .... strakjes - 9 febr. - is de tijd achteraf toch best snel gegaan, maar daar heb je nu niks aan ;)

Fijn weekend.

19. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    I S ja die angst voor dat het zo blijft die is hier ook altijd aanwezig ook vanwegen mijn leeftijd, aan jou bericht te lezen ben jij ook al wat ouder;).

Ik ben gisteren bij mijn ha geweest hij heeft geprobeert het hartje te vinden helaas is dit niet gelukt maar daar was ik ook al bang voor want ja hoe groot is de kans dat je het hoor op 10 weken erg klein dus maak me er niet te druk om, wel heeft hij gezegt dat mijn baarmoeder goed doorbloed was omdat hij overal mijn eigen hartslag hoorde en dat dit wel een positief iets is hij zei ook dat de kans groot is dat ik een inwendige echo ga krijgen volgende week, nog 7dagen en dan is het zover

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Pfff nog 7 dagen wachten .... Ik hou je 9 februari echt wel in de gaten he :p

Deel Deze Pagina