Morgen is het zover de eerste echo het is behoorlijk spannend aan het worden , mijn kwaaltjes zijn behoorlijk minder nog wel af en toe zere borsten en het gevoel van ongesteld te moeten worden en nog steeds moe. Ik hoop zo op een goede echo al denk ik ook soms waarom zou het nu wel goed gaan, maar over het algemeen ben ik toch wel positief. Ik hoop dat de dag snel om is
Lieverd ik duim heel hard voor je!! Waarom laten ze je in godsnaam zolang wachten na al die miskramen pffffffff
Gisteren dacht ik al 'Bijna 9 februari', dan kan Minimuis eindelijk naar het ZH. Ik vind het al spannend, laat staan hoe jij (jullie) je voelt (voelen). Ik hoop dat je vannacht een beetje slaapt ..... gelukkig is de afspraak morgenochtend vroeg. Veel sterkte nog met wachten. Ik duim ervoor dat jullie morgen een klein hummeltje van 11 weken zien met een mooie hartactie.
Dat hebben ze niet gedaan hoor ik heb hier zelf voor gekozen omdat ik het niet aan zou kunnen om weer een goede echo te krijgen en daarna weer een slechte.
minimuis, ik weet niet hoelaat je aan de beurt bent.. maar mijn duimen draaien overuren voor je! hopelijk heb je toch nog iets kunnen slapen vanacht.. heel veel succes en ik zal de hele dag dit topic in de gaten houden!!! dikke knuff ele
*duim*duim*duim*duim* *duim*duim*duim*duim* *duim*duim*duim*duim* *duim*duim*duim*duim* *duim*duim*duim*duim* *duim*duim*duim*duim*
Helaas lieve meiden hebben we geen goed nieuws gekregen en is het weer mis we wachten nu een miskraam af