Nee toch? O, wat is dit heftig en zo oneerlijk!!!!! Heel, heel veel sterkte de komende tijd minimuis.
Nee! Dat is zeker heeeel oneerlijk! Heel veel sterkte voor jullie samen en ik blijf heel hard duimen dat het jullie binnenkort wel gegeven is.
Oh meis,wat vreselijk te lezen dat het weer niet zo mag zijn...ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte!
In moedersschoot ontsproten een onschuldige vrucht. Verwekt om te leven het lichaam verliet als in een zucht. Altijd blijft de stille, schrijnende herinnering, aan dat kleine onbekende mensje dat zo vroegtijdig ging. Een hele dikke knuffel
nee... weet niet zo goed wat ik moet zeggen, woorden schieten toch tekort.. heel veel sterkte voor jou en je partner
Hey, Ik heb je hele verhaal gelezen, en vind het zo verschrikkelijk. Wil je heel veel succes wensen, en hopen dat uiteindelijk 2010 nog wel jullie jaar zal worden
Ik heb hier écht geen woorden voor. Heel veel sterkte. Ik gun het jullie zo. Pff, ik ga zwijgen. Want ik word hier zo boos van en daar hebben jullie geen boodschap aan.
bedankt lieve meiden voor de lieve woorden ik heb mijn verhaal nu maar onder miskraam gezet want daar hoor het meer thuis dan hier hopelijk kunnen ze ons helpen in geertgen. lolieken jij ook heel veel sterkte
Wat een naar bericht Minimuis! Jemig, dat het nóg een keer moet. Veel sterkte met dit verlies! Liefs, Esli
jeetje meid.ik wil jou en je man heel veel sterke wensen met jullie verlies. dikke knuffel. liefs tamara
Neeeeeeee!!! Dat mag niet Het zou het babytje van of de jouwe of mijn verjaardag worden pffffffffffff Heel veel sterkte meid, ik vind het afschuwelijk! pfffffff. Zit hier met tranen van je verhaal xxxxxxx
Wat is het toch oneerklijk ! :x:x Ik hoop dat er meer duidelijkheid komt waarom dit jullie steeds moet treffen. Sterkte voor de komende tijd!