Hartelijk gefeliciteerd en ik hoop dat je man absoluut nog omdraait in zijn houding.... Succes met alles 💋🙏👶
Wat een heftig verhaal zeg! Ik kan me haast niet voorstellen dat m'n dochter nu nog aan wiegendood zou overlijden.. Wat lijkt me dat vreselijk! Ik hoop op heel veel geluk voor jullie ❤️
@littleleus Hoe ironisch kan het zijn hé!? Wat een klote situatie zeg! Denk je zelf dat je man zo reageerde omdat hij teleurgesteld was dat het niet eerder lukte? Ik heb zelf een relatie gehad waarbij m'n ex heel moeilijk kon praten. DRAMA! Hij ging alle conversaties uit de weg. Hij was de liefde van mijn leven maar wij zijn wel uit elkaar gegaan hierdoor en nu hebben we nog heel goed contact en kan hij ineens wel goed praten. Omdat het er nu niet meer toe doet. Hopelijk draait je man snel bij en kunnen jullie hier nog een goed gesprek over hebben en heel gelukkig zijn met jullie wonder! 😘
Ik wil je toch feliciteren meid! Eindelijk geen test obsessie meer en gewoon je wens die uitkomt. Wat je man ook zegt of denkt, vergeet nooit jezelf in dit verhaal. Je verdient dit mop. Hij kan niet verwachten dat jij ook omdraait als een blad aan een boom. Stuur me eventueel een pb als je even je ei kwijt wil. KNUF xx