na 8 wk en 3 dgn nog steeds niet ongi!

Discussie in 'De lounge' gestart door wendaaa, 1 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendaaa

    wendaaa Actief lid

    17 okt 2005
    156
    0
    0
    verkoopster
    Dieren
    hoi,

    ik ben 3 sept gecurreteerd na een zwangerschap van 3 mnd. heb daarna 10 dgn bloedverlies gehad. maar nu ben ik na 8 wk en 3 dgn nog niet ongi! heb wel een dag roze afscheiding gehad, maar daarna gwoon weer wiite vloed.

    nu had ik eergisteren opeens licht bruine afscheiding. maar sinds gister avond is het weer normaal? moet ik mij zorgen maken? want 8 wk geen ongi is wel erg lang....

    gr. wendy
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Het kan inderdaad wel wat langer duren, maar als ik jou was zou ik de huisarts gewoon even bellen.
     
  3. miranda1980

    2 okt 2005
    59
    0
    0
    Best is even met huisarts en/of vk contact op te nemen.

    ik heb 3 september ook een curretage gehad, toen 14 dagen bloedverlies. Op 29 september werd ik opnieuw ongi 7 dagen heel hevig.
    Daarna 32 dagen niets en vervolgens zeer veel kramp, beetje rozig en bruinverlies 1 dag , nu inmiddels 3 dagen ongi.
    Door de krampen nu hevige diarree.
    Dus neem beter contact op met huisarts / vk.

    succes, groetjes miran
     
  4. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Zoals de bovenstaande dames ook al zeggen, ik zou even de huisarts bellen en de situatie uit-voorleggen.
    Succes!
     
  5. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi wendaa,

    vraagje heb je niet na 6 wkn controle gehad? dit is voor zover ik weet normaal na een curretage. en zo ja wat zeiden ze ervandat je nog niet ongie was geworden? ik zou ook zeker ff gyn. bellen die je heeft begeleid!

    heel veel succes

    gr saskia
    (ben gecurreteerd 15-7 en was 16-8 voor het eerst weer normaal ongie, heb na de curretage op de dag zelf veel gebloed, daarna twee dgn heeeeeel lichtjes rossige afscheiding, gyn gaf aan hoe meer dgn bloedverlies na curretage hoe langer herstel. misschien heb je hier wat aan)
     

Deel Deze Pagina