Na 8 wk nog geen grotere borsten....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jack, 26 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jack

Jack Lid

29 mei 2008
    36
    0
    0
    Hoi,
    Ik lees bij iedereen dat de eerste tekenen van de zwangerschap groeiende of pijnlijke borsten zijn.
    Maar ben nu ruim 8 wkn zwanger maar voel en zie nog helemaal niks.

Zou ik wel genoeg hormonen aanmaken?
    Ben wel af en toe misselijk.

Wie heeft hier nog meer pas op een later tijdstip 'last' van gekregen?

2. kellie

kellie Lid

12 sep 2008
    90
    0
    0
    hoi :D

Ik ben 11 weken zwanger en heb nog geen pijnlijke borsten gehad. nog geen 1 steekje erin haha. en groter ook niet.
    ik heb eigenlijk geen 1 kwaaltje gehad...ze zeggen dat ik mag boffen ;)
    maar t maakt je stiekum wel onzeker he?

groetjes kelly

3. liss10

liss10 Lid

7 okt 2007
    94
    0
    0
    Ik zat ook te wachten op de catagorie melkkoe, maar tot op de dag van vandaag is dat nog uit gebleven. Ik kan nog steeds mijn eigen vertrouwde bh's aan, dus het hoeft niet zo te zijn dat ze zeer gaan doen of juist heel erg gaan groeien. Dat is per lichaam verschillend, en dus niets om je druk over te maken. Ik heb tot op heden geen enkele echte klacht gehad, en zo te merken heeft die kleine daar geen "last" van ondervonden. Ik zou zeggen; Ga lekker genieten, niet druk maken. Is nergens voor nodig! Hoe minder kwaaltjes,pijntjes en zeertjes, hoe leuker het voor jou/jullie is toch?

Groetjes, Liss

4. Hey meiden,

bij de eerste kreeg ik ook pas tegen het eind van mijn zwangerschap grotere borsten. Net als nu waren ze wel gevoelig en steekte ze af en toe, maar de echte groei kwam pas op het eind.Toen werden er ook vele liters melk aangemaakt voor mijn gevoel.
    Ik zou me er niet druk om maken en lekker genieten.

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ik heb mn hele zwangerschap geen last gehad van pijnlijke borsten en gelukkig ook niet echt van groeiende borsten.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

De zwangerschapskwaaltjes waarover je leest, zijn dingen waar je last van KUNT krijgen, niet waar je last van HOORT te krijgen...
    De een heeft het dus wel, de ander niet... Net zoiets als bijwerkingen van medicijnen: die worden in de bijsluiter genoemd als ze voor KUNNEN komen, maar heb je er geen last van, dan betekent dat dus niet dat het medicijn niet werkt...
    Zo dus ook met de zwangerschapskwaaltjes die je al dan niet hebt, :)
    Prijs jezelf maar gelukkig: ik heb het hele rijtje onderhand afgewerkt en daar word je echt niet blij van!

7. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    meid, ben blij! ik ben al van 80c naar 80e gegaan, nouuuuu, daar word je niet blij van... :confused:

wat de rest ook al zegt: de een krijgt hier last van, de ander van iets anders. iedere zwangerschap is weer anders. probeer te genieten; voor je het weet ben je al véél verder.

enne... gefeliciteerd nog! :)

8. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Hier pas vanaf 9 weken hele grote, pijnlijke borsten!
    Daarvoor niks hoor!

Liefs

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik ben 38 weken en ik zie geen veranderingen in mijn borsten. Ze zijn ook niet zichtbaar groter geworden.

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Zwangerschapskwalen KUN je krijgen maar het hoeft niet, precies wat iemand hierboven ook al zei :)
    Bij mij werden ze met 20 weken wat groter, maar niet echt zo dat anderen het verschil zien.

11. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    ohhhhhh wees blij!
    ik voel me net een koe!
    Ruilen .................hihihihihiihi

is bij iedereen verschillend ik had het met 4 weken al en ben nu 25 weken is niet normaal meer ben er niet blij mee hoor .....maar ja

12. Liz01

Liz01 Actief lid

26 sep 2008
    167
    0
    0
    Drenthe
    Voor degenen die al wat verder zijn in de zwangerschap: hebben jullie ook periodes gehad dat je borsten dan eerst hard gingen groeien, maar vervolgens ook weer minder gespannen of zelfs kleiner werden? Om daarna gewoon weer groter te groeien?

Liz01

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja, heb ik ook Liz. Ik heb met 25 weken trouwens ook gehad dat ze begonnen te lekken, en met 28 weken niet meer.

14. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hier alleen wat vollere borsten meer niet, kreeg toevallig gisteren te horen dat ze niet groeiden vergeleken mijn buik.

15. sung

sung Actief lid

19 okt 2007
    169
    0
    0
    rotterdam
    Hallo,

Ik ben morgen 40 weken zwanger en mijn borsten zijn van kleine cup b naar volle cup b gegaan, haha. Ik had ook de hoop op grotere borsten.Het enige voordeel is dat ze mogelijk minder gaan hangen?
    Ach, als er straks maar voldoende voeding inzit (staat trouwens los van de maat van de borst).

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb amper last van me borsten gehad en ze zijn hier amper gegroeit ja heb nu soms beetje last van me borsten maar dat ik nu zeg dat ze erg gegroeit zijn nee dus maak je geen zorgen

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

meid wees erblij om hoor echt waar ik ben 3 cups gegroeid en ik het al een aardige cup maar ik ben nu net z'n melk fabriek zo voel ik me eigen niet normaal meer hoor kan ze niet eens aanraken zo zeer doet het

18. spacey

spacey Lid

29 jan 2008
    81
    0
    0
    account-manager
    geldrop
    Oooo wel fijn om zo te lezen! ik heb ook vrij weinig klachten, beetje gevoelige borsten, soms misselijk, geen last van luchtjes. Tja en ik zit nu eenmaal in de afwacht fase en die duurt heeeeeeel lang na mijn gevoel. We hebben wel al het hartje zien kloppen!

19. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik heb nog geen ene keer pijnlijke borsten gehad in mijn zwangerschap, ze zijn wel gezwollen en ik kan allicht een cup groter beginnen kopen maar het is ook nog maar sinds deze week hoor.

20. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Maak je "borst" maar nat als je borstvoeding gaat geven! Ik ben nu voor de tweede keer zwanger en net als de eerste keer: helemaal niets op dit front. Maar toen ik bevallen was en na 3 dagen stuwing kreeg: tjonge! Dat zijn 2 maten erbij! Na mijn vorige bevalling heb ik 6 maanden borstvoeding gegeven en was van C naar E gegroeid in die tijd. Nu ben ik nog steeds die E, na 24 weken zwangerschap. Maar wat dat dan wordt na de bevalling?

Deel Deze Pagina