Ik ben nu inmiddels, denk ik, zo'n 2 cupmaten gegroeid. Maar een vriendin van mij heeft haar gehele zwangerschap dezelfde BH's gedragen en verder geen groter groeiende borsten ofzo. Misschien dat je lichaamsbouw er ook wel toe doet, zelf ben ik vrij slank gebouwd (met een A of B-cup) en mijn vriendin is nogal stevig met tevens ook een dikke C cup als het geen D is
hmm ik weet niet of je lichaamsbouw er iets mee te maken heeft.. ben ook slang gebouwd en zelf had ik voor de tijd een cup(je) A en nu heb ik misschien net een cup(je) B.. weet niet of ze nog gaan groeien, misschien aan het eind, maar dat zal voor mij niet zo erg zijn hihihi!
hier vanaf begin zwangerschap vreselijk gevoelige borsten... vooral s avonds as je de bh weer uit doet... ze zijn niet groter geworden kan mijn eigen bh nog aan dus dat scheelt.. ze zijn trouwens groot genoeg... wel misselijk dag in en uit op en af
Niet elke zwangerschap is het zelfde...dus het is denk ik heel fout als je je zelf gaat vergelijken met andere. Tenminste dat is mijn mening.
Ik ben nu bijna 26 weken zwanger en heb tot nu toe geen last van pijnlijke borsten gehad. Ze zijn ook nauwelijks gegroeid....... Maak je dus niet ongerust. Het verschilt blijkbaar van vrouw tot vrouw.