negatief,toch kwaaltjes,!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lady89, 15 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lady89

lady89 Actief lid

1 feb 2013
    472
    118
    43
    gelderland
    hallo,ik heb vanmorgen een test gedaan ,de eerste wasongeldig,
    en de andere negatief,ben 3 dagen overtijd,
    en was steeds misselijk smorgen,
    en krampen in me buik,nu ook in de rug,
    zou ik dan wel ongesteld worden?
    jammer,:(:(

2. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Hoi,
    Balen. Het lullige van die kwaaltjes is, is dat ze zo lijken op ongesteld worden.Of op een beginnend griepje.

Ik heb hier elke maand ontplof-borsten. Dus elke maand denk ik weer dat het raak is. En elke maand wordt ik toch weer ongesteld. Heel erg irritant.

Als je al drie dagen over tijd bent dan is de kans wel heel erg klein dat ie vals negatief is.
    Ben je normaal heel regelmatig? Anders over een paar dagen nog eens testen en als die weer negatief is even langs de huisarts.

3. Annie23

Annie23 Actief lid

14 jan 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen een negatievetest. Misschien over tweedagen weer proberen en anders ff ha bellen.
    Kwaaltje kunnen je behoorlijk in de maling nemen dus ik probeer me er niet op te focussen maar af te tellen tot mn nod.

4. lady89

lady89 Actief lid

1 feb 2013
    472
    118
    43
    gelderland
    bedankt voor de reactie,s
    ja die kwaaltjes,ik moest er ook niet op rekenen ,want ben pas n maand gestopt met de pil helaas,maar ja je gaat hopen het ,op focussen,zo van meschien is het wel raak haha,maar ja helaas,
    we wachten,denk dat me menstruatie zo komt,krijg pijn in me rug en zei,en buikt,

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb je alleen nog de pilbloeding gehad of heb je ook al een echte natuurlijke menstruatie gehad?

Want als je alleen nog een pilbloeding hebt gehad, kun je niet eens spreken van overtijd zijn.

Je weet je echte natuurlijke cyclus immers nog niet?

Je kunt helaas niet uitgaan van de standaard cyclus van 28 dagen.

Er zijn niet veel vrouwen die gelijk na het stoppen van de pil een keurige cyclus hebben van 28 dagen. De meesten hebben eerst een veel kortere of veel langere cyclus. (Ik moest zelfs 126 dagen wachten op mijn eerste echte menstruatie, maar ik ben dan ook een uitzondering hoor...)

De dokter zal ook nu niks voor je kunnen betekenen. Die zal ook zeggen dat het komt door het stoppen met de pil en dat het even kan duren voordat je natuurlijke cyclus op gang is gekomen.

Het enige wat ik je kan adviseren is af en toe een testje te doen (bij negatief kun je er veelal van uit gaan dat dat ook echt negatief is) en verder lekker door blijven oefenen/klussen.

Wat betreft jouw kwaaltjes: ook die kunnen heel goed van het stoppen met de pil komen. Het zijn wel hormonen die je hebt geslikt en die is je lichaam nu kwijt aan het raken. Daar kun je klachten van krijgen. Je lichaam moet het nu weer allemaal zelf gaan doen!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Eens met behappy!

Deel Deze Pagina