Ik heb er dus net eentje gekocht, maar er zit bij mij niet echt een gebruiksaanwijzing bij, er zit alleen maar een papiertje bij met wat technische gegevens in het engels. Gebruik ervan is neem ik aan gewoon de onderkant (kant van de batterij) op je buik bewegen (met olie)? maar hoe neem je het geluid dan op?
er zit een stekkertje bij (als het goed is) die je kan aansluiten op je computer, dan kan je via de recorder het geluid opnemen.
Ik heb het opgenomen met de sound recorder van windows. Dit vind je onder (engelse versie); start; programs; accessoiries; entertainment; sound recorder. Succes! Ps. kan je nu al het hartslagje horen dan van je kleintje? Anders heeft het weinig zin het op te nemen Ik zie dat je 9 weken zwanger bent, ik hoorde het voor het eerst met +/- 13 weken.
hihi ik heb net mijn post aangepast... meestal hoor je dus het hartje met de Angelsound vanaf ongeveer 12 weken
ja ik had hier al gelezen dat de meesten vanaf 11 weken zo'n beetje het hartje horen, maar sommige waren ook al vroeger, dus ik dacht, wil het toch proberen, maar kan het dus nog niet vinden...
Ja dat verschilt per persoon inderdaad en of je je placenta aan de voor- of achterkant hebt. Ik zou gewoon nog even wachten en het over een paar weken nog eens proberen. Niet schrikken als je het niet kan vinden want die kleine heeft nog zoveel ruimte dat hij/zij zich nog lekker kan verstoppen, hoe verder je bent, hoe duidelijker het wordt!
hartstikke bedankt voor je reply! Ik had me ook al voorgenomen over anderhalve week ofzo weer te proberen. Thanks!
Ik hoorde het hartje voor het eerst toen ik 10 weken zwanger was met de Bellytalk (heb ik gekocht via marktplaats) maar deze wil ik niet vaak gebruiken omdat het misschien niet goed is (dus ik het beperken tot 1 keer per maand omdat ik het geluid altijd wel mooi vindt) Hbe nu dus ook angelsound gekocht, omdat je deze wel veilig elke dag eventjes of om de dag kunt gebruiken. Heb hem gisteren binnen gekregen en hoorde het hartje na ven gezocht te hebben was gisteren dus 11 weken en 1 dag zwanger. Maar het is gewoon echt wel even zoeken omdat kleintje nog zo beweeglijk is, hij heeft nog veel ruimte om zicht te bewegen, merk ik ook heel goed want ene keer zit ie links en dan weer rechts, dus het is elke keer weer goed zoeken maar hangt ook van placenta af ja. En idd over tijdje weer proberen. Liefs Syl
Snow niet onzeker zijn hoor. Ik ben nu volgens eigen berekening ong. 11 weken zwanger (maar weet het niet zeker, volgens verloskundige pas ruim 9, maar ze kon het niet goed opmeten) en heb het hartje gister en eergister gehoord maar totaal niet verwacht. Ik hoorde het ook maar heel even en toen was ie alweer weg. En je moet gewoon heel erg goed zoeken. Maar geen paniek, ik hoorde dat verloskundigen soms zelfs moeite hebben om het te vinden.