Zoals het nu lijkt onze iui misgelopen helaas. Net terug van de gynaecoloog en het lijkt alsof er vanacht of de dag ervoor een eisprong is geweest mn baarmoederslijmvlies was goed dus dat is een goed teken. Verder zou ik na deze ronde starten vanaf dag 3 met hormooninjecties omdat de clomid bij mij niet goed zn werk lijkt te doen. Maar ga vanaf volgende week dinsdag dus de 17e op vakantie en dan zou ik de 2e week op vakantie ongesteld moeten worden als ik niet spontaan zwanger geworden ben. Maar dan kan ik dus niet op dag 3 in het ziekenhuis zijn. Als ik niet uit mezelf ongesteld ben geworden en ook niet zwanger ben mag ik die laatste week starten met provera. Hoop dat mn menstruatie zich iets langer uit stelt inplaats van 14 dagen want dan zou ik misschien nog net optijd zijn. Kun je ook een paar dagen later in cylus starten met hormooninjecties voor nood weet iemand dit?
dag 2, 3 of 4.. langer volgens mij niet.. Dan moet je het eerst weer opwekken met een kuurtje. Wat zegt de Gyn?
Die zegt je menstruatie kan ook nog later op gang komen en dan meteen maandag sowieso op de dag dat we terug komen de 30e juni afspraak in het ziekenhuis maken. Of het nou wel ofniet dag 3 is sowieso komen. Maar vergeten te vragen of het kon. Ze zei wel is het te laat dan een ronde wachten maar ga dan wel vragen of ik hem mag afbreken met een kuurtje provera om eerder weer te kunnen starten. Aangezien ik geen clomid mag gebruiken komende ronde en dan zul je net zien dat ik weer een cyclus heb van 3 maanden. Normaal mag je hem afbreken vanaf dag 14 ofzo begreep ik. Maar ja dat overleg ik dan wel als ik terug ben. Vandaar mijn vraag hier. Ik was het vergeten. je wordt zo overrompeld dat je de eerste iui gemist hebt en dan ben je thuis en ga je nadenken he helaas.
Lief dat je ernaar vraagt. Zit nu midden in ronde 1 na mn miskraam in februari. Schiet lekker op dus not Maar ben weer begonnen met Gonal F en heb als het goed is afgelopen nacht mn eisprong gehad. Zo'n 40 uur na ovitrelle injectie. Dus eindelijk weer op het wachtbankje! Ik duim voor je dat het deze ronde gewoon raak is! Al dat gewacht schiet natuurlijk ook niet op. Het klopt indd dat je na 14 dagen de ronde mag afbreken. Maar hopelijk is dat natuurlijk niet nodig! X
Ik ben ook regelmatig op dag 5 begonnen, maar het is maar net afhankelijk van het protocol van het ziekenhuis.. Het kan in ieder geval prima.
Hallo anoniem6, Je mag op dag 3,4 of 5 starten, later in de cyclus mag helaas niet. Succes met alles! Groetjes Saskia