Na 9 jaar proberen voor de eerste keer erg gezwollen tepels .

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lobke1, 9 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lobke1

lobke1 Lid

4 jul 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    #1 lobke1, 9 jan 2016
    Laatst bewerkt: 9 jan 2016
    Hallo dames

ik zit weer in de wachtweken. Ik zit nu 7 dagen na de IUI en ik heb sinds gisteren heel erg gezwollen tepels. Mijn borsten zijn iets zwaarder, maar niet overdreven. Enkel mijn tepels vallen echt op. Ze steken meer vooruit zal ik maar zeggen en de tepelhoven zijn gezwollen.
    Na 9 jaar proberen en vanalle ingebeelde symptomen zonder ooit 1 keer zwanger te zijn geweest, begin ik nu te denken: zou het misschien kunnen?
    Ik heb deze maand een dubbele eisprong gehad zeiden ze in het ziekenhuis. Ik weet dat niet automatisch je kansen verdubbeld, maar ik ben eigenlijk best wel ongeduldig en ik zou willen dat we een week verder waren.

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Spannend he meid die wachtweken! Ik duim met je mee, want na 9 jaar mag je geduld wel eens beloont worden! Succes met afwachten!

3. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Wat spannend! Ik hoop dat je eindelijk zwanger bent! Heel veel succes met wachten :)

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Spannend! Ik hoop het beste voor je!
    2 eitjes wil zeggen dat je toch een kans extra hebt op bevruchting, misschien zelfs 2! Ik hoop mee op goed nieuws, het is je zeker gegund na al die tijd!

Deel Deze Pagina