Positieve verhalen Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door petitcherry, 2 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Ik ben begonnen met Clomid 50 Mg.
    Al 2 echo's gehad en de follikels waren goed aan het groeien, had er 1 die heel goed ging. Nu aan het klussen en maandag weer een echo.
    Ik lees hier bijna alleen maar verhalen dat het heel lang duurde of het niet werkte.
    Ik zou ook eens positieve verhalen willen lezen.

2. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Ik lees mee. Start per februari, dus succesverhalen zouden fijn zijn. Sj86 (of was het nou 89) was in ieder geval de eerste ronde na clomid zwanger. Hoop dat zij dit topic nog gevonden krijgt nu ze in het "zwanger zijn"-deel rondzwemt. Succes!

3. Bubbels1985

Bubbels1985 Actief lid

13 sep 2012
    207
    1
    18
    voor een eerste kindje met clomid de derde ronde zwanger. Toen we voor een tweede kindje gingen met clomid de eerste ronde zwanger maar dit werd een miskraam. Daarna de derde ronde na de mk weer zwanger.
    De eerste keer had ik veel last van bijwerkingen. Ik werd depressief van de clmid.Wilde toen pauzeren maar was toen zwanger.
    Bij de tweede keer waren we hier weer bang van maar was de enige bijwerking die ik had nachts enorme opvliegers, maar dat was te handelen.
    Iedereen veel succes hoop dat de clomid helpt!

4. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Wauw!??
    Bijna niemand positieve verhalen????? :(:(:(:(:(:(

5. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Er zijn best wel wat positieve verhalen over clomid hoor. Er zijn verschillende topics waarin vrouwen toch in de eerste rondes zwanger zijn geworden! Ga geen namen noemen hier, maar als je een beetje terug leest in andere topics dan kom je ze zeker wel tegen... Heb al veel mensen mogen feliciteren in die topics gelukkig :)

6. Debby81

Debby81 Actief lid

1 aug 2013
    167
    41
    28
    Hier ook clomid gebruikt ivm pcos. Eerste ronde 50 Mg zonder follikelmeting en tweede ronde met follikelmeting zwanger.
    Vond de bijwerkingen niet echt vervelend maar vooral erg raar om ineens opvliegers te krijgen. Veel succes en hopelijk snel een positieve test!

7. Liefde28

Liefde28 Actief lid

6 sep 2014
    123
    26
    28
    Vrouw
    Doktersassistente
    uit Limburg
    Hallo,

Hier ook een positief verhaal! Eerste ronde is er een cyste ontstaan 3.5 cm .. die vanzelf weer is weg gesprongen. Tweede ronde wederom met clomid 50mg en zwanger!

Hoop dat het voor jou ook snel mag lukken.

8. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Positief verhaal!
    Clomid 50 en 100 mg sloeg niet aan.
    Clomid 150 sloeg aan (wel laat in cyclus) en meteen zwanger :D

9. Butterfly13

9 jan 2016
    9
    0
    0
    NULL
    België/Vlaanderen
    Hier de tweede ronde clomid + pregnyl in wachtweek volgende week weet ik iets. Maar om eerlijk te zijn ik ben echt aan het wachten op mijn regels. Totaal nergens last van buiten was bruinverlies gisteren. heel weinig pfff. Om moedeloos van te worden :'(

10. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    hier bij 50 mg clomid overproductie. Nu 25 mg en dat werkt prima. 1e ronde denk ik vroeg misgegaan, maar weet dat niet zeker. Zit nu in ronde 3 (4 totaal)

Deel Deze Pagina