Hey! Eindelijk na ruim 3 jaar mag ik me hier ook melden. Na onze 1e cryo terugplaatsing na een IVF behandeling is het eindelijk raak. Hier hebben we zolang naar uitgekeken. Ik moet nog erg aan het idee wennen, ik was zo gewend aan al die teleurstellingen, dat ik de roze wolk niet heb gevonden. Maar hopelijk komt dat nog, ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Misschien na de echo 12 maart, dat ik dan meer het besef heb! Maar we zijn wel ontzettend blij hoor! liefs wies
Van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat het goed mag blijven gaan. Geniet van deze mooie tijd! Heel veel geluk.
Wat een geweldig bericht, hier mag dan ook met recht staan "eindelijk". Geniet van je geluk en succes alvast voor de echo. Liefs Hope
Lieve Wies, Nu voor de 3e keer ook hier nog even. GEFELICITEERD! Wat een super goed nieuws is dit en die roze wolk komt echt wel hoor! Idd eerst maar even 12 maart afwachten en dan zeker alleen maar genieten. Liefs Mieke
Gefeliciteerd dat het jullie eindelijk gelukt is! Ik wens je een mooie zwangerschap en een gezond kindje toe!
Oh wauw gefeliciteerd meis! Ik was hier toevallig en was toch even benieuwed of er nog bekende zwanger zijn geworden. JA dus! Geniet van jullie wondertje(s) Liefs Izzie
Lieve Wies, hier wil ik je ook nog feliciteren! Jullie lieve kindje(s) is/zijn eindelijk onderweg! Die roze wolk komt echt vanzelf wel en helemaal als je de echo hebt gehad! En anders wil ik je wel op die roze wolk schoppen hoor Liefs Liesje