Hallo meiden, Ik dacht mischien is het leuk een ''clubje'' op te richten, voor meiden met pcos en ook graag een 3e kindje willen. Wat voor klachten hebben jullie met pcos? Natuurlijk mogen de dames ook reageren die voor hun eerste of 2e kindje gaan. Zelf ben ik 30 moeder van 2. We hebben vanaf onze zwangerschap al gezegt graag 3 kindjes te willen. IK heb van de eerste pe gehad. (zwangerschapsvergiftiging) Van de 2e suikerziekte en ook weer pe.. We dachten wel genezen te zijn, en het bij 2 kinderen te laten.. Maar iets bleef knagen. En toch een second opinion laten doen. En nu blijft dat ik pcos heb. (ik heb erg last van haargroei in het gezicht,heb er overgewicht van gekregen,hunker soms mega naar ZOET!, hoge bloeddruk en nu dus suikerziekte. Volgens mijn gyn kan je van de pcos pre eclampsie krijgen. Ik heb mij echt jaren afgevraagd waarom ik dit 2 keer heb gekregen???? Nu is het eindelijk duidelijk. WAT EEN RUST! Enigszins voel ik mij best wel ego, we hebben 2 kinderen. Ik heb heel wat ellende gehad. En toch willen we een 3e kindje. Ik vraag mij af of er meer moeders zijn die dit herkennen en ook pcos hebben? Ik dacht mischien is het leuk een clubje op te richten, en elkaar mischien te steunen, of te luisteren indien je even je hart wilt luchten. Wilde een kort verhaal typen maar is iets langer geworden haha. Nu hoop ik op jullie verhalen.
weet niet of je in de juiste topic zit maar zal toch mijn verhaal doen ik heb pcos al van toen ik 10 was,veel pijn tijdens menstruatie maar heb misschien ook endometriose erbij(zullen we binnekort wel weten zeker?) zelf heb ik overgewicht gehad en nu een maagverkleining(super) geen overbeharing of acne wel bloedarmoede. menstruatie kwam om de 45 dagen,tot ik vemagerd was (45 kilo) en ze iets regelmatiger werden(35 dagen) lage bloeddruk maar dat komt door de maagverkleining denk ik. voor de maagverkleining veel zin in eten en zoet,nu ik zwanger ben heb ik dat natuurlijk weer en merk niks van mijn verkleining maar het is dus blijkbaar goed mogelijk zwanger worden met pcos want wij zijn toevallig zwanger geworden. mijn vriend en ik waren uit elkaar gegaan (1 week) ik moest wat nadenken en uiteidelijk toch een 2 de kans gegeven omdat hij een goede vent is en het meer aan mezelf lag(slecht in je vel voelen,niet op en top vrouw voelen vooral) we hebebn die eerste weken heel veel sex gehad wat lang geleden was voor ons en fijne dingen gaan doen buitenshuis...nou vier weken na de break and make up ineens zwanger na 8 jaar hele shock en weet nu dat al mijn problemen kwamen doordat ik mij minder vrouw voelde omdat ik onvruchtbaar zou zijn, nu ik zwanger ben straal ik en voel me super en gewoon geweldig! zo dat was het denk ik