Hallo allemaal, Ik hoop dat iemand een antwoord kan geven op mijn vraag! Eerst ff kort mijn verhaal ik heb op 8 januari mijn menstruatie gehad na het stoppen met de pil,toen kreeg ik op 30 januari weer mijn menstruatie dus ik tel dan 22 dagen vervolgens kreeg ik het op 25 februari en tel ik 27 dagen maar had gelezen dat, dat dan weer je eerste dag is dus tel ik 26 dagen,nu wordt ik vanavond weet ongi (en we hadden dacht ik nog wel op de goede dagen geklust)tel ik nu deze dag als eerste of morgen pas en wanneer kan ik nu weer het beste klussen(wij ) Ik had nu ook weer het idee ach kan wel eens raak zijn maar weet dus nu ook echt dat je lichaam je goed voor de gek kan houden,ik had namelijk de eerste twee keer echt al een week van te voren ongi pijn en nu niet alleen vorige week donderdag heel even en afgelopen maandag weer een een heel klein veegje bloed,ook brandende borsten en steekjes in de tepels en onder in mijn buik en ook misselijk maar dit zal achteraf wel bij de menstruatie hebben gehoord denk ik maar je we gaan nu dan maar de volgende ronde in, ik baal natuurlijk wel een beetje maar we zijn ook nog maar net gestart.Wij hebben al een dochter van 4 en willen heel graag een broertje of zusje voor haar.Ik had me voorgenomen om er niet zo mee bezig te zijn maar dat lukt dus echt niet het lijkt wel of ik er meer mee bezig ben als de vorige keer.Maar als iemand mij kan helpen graag.
Je periode loopt zover ik heb achterhaalt vanaf de eerste dag ongi tot de dag VOOR je ongi. Ergens heb k ook weer gelezen dat het dan wel voor 12 uur s nachts moet zijn ( erg moeilijk want dan slaap ik toch vaak al ) Dus als ik het goed lees dan is het 22, 26, 23 bij jou. Ik herken het voornemen, maar ook het niet lukken. Op de een of andere manier werkt het anders dan geplant... Overgens " het op de juiste dagen klussen" hoeft nog niet werkelijk een zwangerschap tot gevolg te hebben, staar je daar neit blind op elke maand is er maar een kleine kans en of je nu op de goede dag klust of niet ik merk steeds meer door eht lezen hier dat het maar een klein deel is van het zwanger kunnen worden. In iedere geval succes en ik hoop dat je snel een + test in handen mag hebben.