Hier ook een dochter met een hele dikke bos met haar. Zo werd ze ook al geboren. Krijg er heel veel reacties op, altijd super positief! Baby's met een bos haar zijn cool .
Hier voor idd ook weinig haar, maar achter en achter-bovenop wel veel. Op foto's zie je er dus niet zo veel van, mensen die eerst enkel foto's hebben gezien, zijn steeds verrast als ze haar in het echt zien en ze toch echt wel een mooie bos haar op d'r koppie heeft zitten Onze oudste had ook een mooie bos haar al bij de geboorte direct. Dat zag je op de foto's wel, want dat zat wel over haar hele koppie Dit is de jongste:
Wat leuk al die lieve kindjes met een mooie bos haar. Mijn dochtertje Fay heeft ook een flinke bos al vanaf haar geboorte. De eerste opmerking van mensen als ze haar zien is "ooohh wat een boel haar" ipv "wat een leuk lief kindje". Bekijk bijlage 289965
Wat een superfoto's, zulke prachtige baby'tjes! Rozemarijke, wat schattig dat rode haar... is dat zo gebleven? Hier ook een meisje met superveel haar, vanaf de geboorte al. We krijgen er heeel veel opmerkingen over, compleet vreemden zitten naar haar te staren of zeggen er iets over. Inge88, het lijkt wel of ik naar mijn dochtertje zit te kijken :O Op de eerste foto is ze 1,5 maand, op de tweede 6 maanden.
Oooo, wat ene leuk gezicht!! Ben zoooo jaloers!! Mn dochter van ruim 15 maanden begint NU pas een tikkie voller haar te krijgen. Maar het is nog zo kort!!!! Haarspeldjes liggen al ruim een half jaar onaangeroerd in de kast... * zoekt nu naar het topic over kale baby's*
Wat een schattige kindjes. Als ik denk aan een baby met haar dan denk ik altijd aan mijn bevalling. Toen ik getoucheerd werd vroeg ik namelijk ze heeft toch wel haar he Ik werd best gek aan gekeken Ik zoek nog even een foto van haar op want dat haar, dat had ze wel.
Dochter op haar 2e verjaardag... We gaan trouwens zelden naar de kapper met de kinderen (2-4 keer per jaar) door hun krullen is vaker niet nodig
Hahahahahahaha, wat een ont-zet-tende lieve foto's en kindjes! Súper dit! Hier ook een meisje met veel haar al vanaf het begin. Toch wordt het wat dunner nu, en wel langer. Herkent iemand dit? Net alsof de dichtheid minder wordt nu haar hoofd groeit ofzo... Op de foto's nog geen drie maanden, ze kan al een klein staartje hihi, vond t zielig maar ze vindt t prima!
Ondanks dat onze peuter best wel wat haar heeft, ben ik toch erg jaloers op de haartjes van jullie kindjes! Het haar van onze peuter blijft zo dun! Iemand tips? Een keer goed kort laten knippen?
Leuk topic! Vind het toch wel erg leuk, een baby met veel haar! Dit was ze net na de geboorte en nu met 9 maanden.