SCHULDGEVOEL! wie heeft dat ook?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kimlana, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimlana

kimlana Lid

9 dec 2012
    7
    0
    1
    hallo,
    Ik wil heel graag even mijn verhaal kwijt.
    Ik ben een alleenstaande moeder en mijn dochtertje lana is 14 maanden, ik studeer en loop stage en woon op mezelf.
    Ik ben van ma tot donderdag dus altijd bezig met school en of werk, lana gaat 2 dagen naar het kdv en 2 dagen bij mijn moeder en 1 dag bij andere oma en opa. In het weekend ben ik blij dat ik weer met lana ben! maar ik heb soms ook behoefte om met mijn vriendinnen even eruit te gaan, dan logeert lana bij oma. Als ik dan haar in de ochtend weer op haal voel ik me ZOOOO schuldig! Ik heb al zo weinig tijd met haar en dan ga ik ook nog met vriendinnen weg wat ben ik nou voor moeder? dat denk ik dan vaak. Ik vind het echt een vreselijk gevoel en ben er zelfs al voor in therapie geweest. Niets helpt. Het liefst ben ik altijd met haar ipv school en stage en mama-time :) Ik besef heus wel dat het niet kan, en omdat ik alles al alleen doe ik het ook nodig heb om er af en toe even uit te gaaN!

Ik weet het, beetje onduidelijk verhaal maar herkent iemand dit?

groetjes!

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Is toch logisch? Je hebt ook tijd nodig om weer een leuke mama te zijn voor je dochter. En je meisje komt echt niks te kort, je hebt alles goed geregeld en zorgt voor een goede toekomst!

3. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Je kunt misschien ook met vriendinnen afspreken als je meisje op bed ligt? Dan merkt ze er niks van en hoef jij je minder schuldig te voelen?

4. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    Laat een babysitter bij je thuis komen als ze al slaapt, en daarna pas de deur uit.

5. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16