vals positief? Te vroeg? Heb je een bloedtest gedaan, of gewoon een normale urine test bij de huisarts?
Dat is vreemd! Heb je misschien nog onvoldoende hcg? Heeft de dokter een bloedtest gedaan of met urine?
Met normaal urine getest, met een Action test & 2kv5 test. En alle bij positief, niet een knaller maar lichtelijk. Heel raar..
Ja ik vind het heel erg vreemd.. Wat is nod? ( sorry ben nog niet zo bekend hier met de afkortwoorden ).
Wanneer moet je ongesteld worden? NOD = Niet Ongesteldheid Dag Maar je kunt een indroger hebben, te vroeg hebben getest, een vals positief hebben en de testen van de HA doorgaans zijn wat minder gevoelig.
Je vroeg getest denkt ik, Hoe krijg je een Cyclus banner erin? heb er al een gemaakt. waar moet ik dit plaatsen?
Als je vandaag ongesteld had moeten worden, dan ben je op zich niet te vroeg. Hoe lang duurt je cyclus. Een banner kan of via een banner site maken (en dan de code kopieren naar je handtekening hier) of je klikt even helemaal bovenaan rechts (een na laatste link) op "Banner" en dan kan je er eentje hier op de site maken ...
Dankje, Nee ik snap er ook helemaal niks van, zonet weer getest bij dokter dus, en Negatief. en de testen die ik zelf deed Positief.. raar... Dokter zal er wel meer verstand van hebben dacht ik..
heb je geen foto's dan? misschien als je die even plaatst, dan kunnen we even kijken hier met z'n allen Of anders even een digitale CB halen ... die geeft geen streepjes, maar heeft een display waarin dan gewoon staat zwanger/niet zwanger...
En heb mij cyclus ingevuld en die is dus heel anders dan dat ik dacht.... hier staat over 13 dagen testen
Die dokterstesten schijnen lang niet zo gevoelig te zijn als bijvoorbeeld Kruidvat 2 voor 5 euro! Ook was je urine misschien niet meer zo geconcentreerd. Ik zie bij jou toch echt een mooie positieve test waar je niet omheen kunt. Ik zeg.....ZWANGER! En gefeliciteerd. Dit is echt geen tuurtestje. Dit is gewoon duidelijk! Hmmm... heb je trouwens wel de eerste dag van je laatste menstruatie ingevuld? Zo ja, dan denk ik dat je rond je eisprong zit en dat de test daarop reageert. Vooral de Kruidvat-zwangerschapstesten zijn daar errug goed in. Mijn vraag is dus: wanneer was de EERSTE dag van je laatste menstruatie?
Ja, maar volgens de door haar gemaakte banner zit ze nu rond haar eisprong............ En de Kruidvattesten kunnen op je ei reageren (dat is al vaak genoeg bewezen hier), dus tja, zeg het maar.....
Hmmm, ik snap je banner ook even niet ten opzichte van die test. Als dat een zwangerschapstest is en je zou vandaag ongesteld moeten worden, dan zeg ik ook ... zwanger! Dat is geen tuurtest hoor.
Ik wacht t allemaal maar af, ben wel erg misselijk en super pijn in mijn onderbuik.. dusja ik heb geen idee...