Misschien een stom vraagje,maar soms lees ik dat sommige vrouwen geen eisprong aanmaken,hoe weet ik nou of ik een eisprong aanmaak,ik wel 3 regelmatige cyclussen gehad 29-29-29.... Groetjes
als jij al 3 cyclussen hebt gehad van 29 dgn kun je er echt wel vanuit gaan dat jij gewoon een regelmatige cyclus (eisprong hebt meid) dit wat jij hebt is zo mooi perfect, dat je enkel hoeft te wachten op die 1e lucky shot (mits er verder uiteraard geen andere rare dingen aan de hand zijn) tot je menstruatie uitblijft... heel veel succes en jij merkt pas dat je geen eisprong hebt, als je na een dikke jaar in de mm beland en de gyn je daar de uitspraak over geeft, niet eerder, maar zolang jij zo'n mooie cyclus hebt hoef je je eigen vooralsnog geen zorgen te maken..
Hallo, Mijn cuclus duurt ongeveer 54 dagen. Om de maand wordt ik dus ongesteld, ook heb ik de 'pech' dat ik het niet voel as ik een eisprong heb. Dus wanneer we er voor moeten gaan is erg lastig te bepalen. Kan het zijn dat je toch ongesteld wordt maar geen eisprong heb? Of heb je die altijd? En wat voor pijn voel je dan? Ik heb wel ooit een gek gevoel in mijn buik, als ik me bijvoorbeeld uitrek, krijg ik van die steken in me buik, zou dit een eisprong zijn? Durf eigenlijk niet goed na de dokter, vind het niet echt prettig om me zo bloot te geven bij een onderzoek of zo. groetjes, meliske
meestal heb je zo'n dag of 11-16 voor je nieuwe cyclus je eisprong maar als jij altijd zo'n lange cyclus duur hebt, zou ik toch eens een keer (vooral als je bewust bezig bent zwanger te geraken) naar de ha gaan, want ja als je cyclus zo lang is heb je dus ook in principe minder eisprongen...normaal heeft een vrouw gemiddels 11-14 eisprongen per jaar maar bij jou zullen dat er dus maar de helft zijn omdat jij zo'n lange cyclus hebt, en de kansen op zwangerschap dan natuurlijk ook weer lager liggen. veel succes en bedenk dat de ha er voor jou is vooral met zulk soort dingen
@Smoekie, Mijn cyclus duurt max. 35 dagen (5 weken). Is dit een reden om naar de huisarts te gaan? Liefs
dat is wel zo'n beetje gemiddeld hoor meid, de meeste vrouwen hebben een cyclus die kan uiteenlopen van 20 tot 40 dagen. dat is dan nog normaal,maar als je cyclus langere tijd langer is dan 40 dgn is een bezoekje aan de ha niet overbodig te noemen, dus wat dat betreft hoef jij je echt geen zorgen te maken meid. groetjes
hoi, ben in april gestopt, netjes afgewacht op een regelmatige cyclus. ik zit nu in ronde 2 helaas, heb wel 2 nette nod gehad 1ste keer na 28 dagen en de laatste van 27 dagen. Dus mijn eisprong zal wel goed zitten toch. Ben wel bijna 37 ze zeggen dat het dan wat moeilijker wordt en je gerichter moet klussen heeft er iemand meer ervaring op de leeftijd? ps we gaan vd 1ste groetjes
nee meid, ik ben zelf nu 33 en asl je cyclussen netjes zijn zoals je zelf al zegt tja dan is het gewoon afwachten op die 1e lucky shot (net als iemand van 21 hoor) wat dat gerichter vrijen betreft?? denk als je sexleven normaal is (3-4x) p.wk, je meer dan genoeg kansen hebt..........je zou kunnen tempen of ovulatietsten kunnen gebruiken die dingen zijn niet zo heel duur zo kun je toch net ff iets meer duidelijkheid krijgen.. heel veel succes meid
smoekie bedankt voor je reactie, misschien is het idd niet zo gek idee om na de huisarts te gaan. Vind het alleen een beetje eng, heb het niet zo op die dokters. hihi maja zal toch moeten. Liefs meliske