Van harte gefeliciteerd! Krijg je nu ook allerlei extra onderzoeken vanwege je leeftijd? Lekker niks van aantrekken wat andere mensen er van zouden vinden... het is je gegund!
Gefeliciteerd!! En lekker genieten ( als je niet misselijk bent ) En laat ze maar lekker in hun soppie gaar koken als ze over je leeftijd beginnen, je wordt er alleen maar moe van weet ik uit eigen ervaring. Ik ben namelijk ook de jongste niet meer ( over 2 maanden ben ik 39 en heb 6 maanden terug een zoontje gekregen ) maar jong of wat ouder moeder, het is zoooo leuk
Dat het leuk is geloof ik zeker Piepie, en inderdaad, ik probeer me er niks van aan te trekken. (Hebben het nieuws nog niet gedeeld overigens) Marjolein33, klopt, heeeeeeel blij (en nog steeds wat ongelovig)
Wauw, wat een wonder zeg.. Wat wordt dat leuk, nu mag jij ook lekker snuffelen (én vooral kopen) in die winkels waar je al jaren voorbij moet lopen en allemaal blije stelletjes naar binnen ziet gaan. Nu is het jouw beurt,wat een feest! Gefeliciteerd, geniet er lekker van!
Gefeliciteerd, wat een mooi nieuws! Geniet ervan en ik hoop op een mooi, gezond kindje voor jullie straks.
Dat ongeloof blijft ook nog wel even! Hier na 5 jaar voor het eerst een positieve test, nu 23 weken zwanger en nog steeds is het moeilijk te bevatten dat het toch écht zo is. Van harte gefeliciteerd en ontzettend veel geluk toegewenst!
Wauw wat super gefeliciteerd ! En wat maakt je leeftijd uit ?! Je word een top mama ! Hele fijne zw toegewenst
Wat mooi! Gefeliciteerd!! Geniet ervan! En tja, leeftijd....lekker belangrijk. Je bent zwanger, daar gaat het om! Modi
Gefeliciteerd super leuk voor jullie! Commentaar over je leeftijd ene oor in en het andere oor uit.. Mensen moeten helaas altijd wat te zeuren hebben je bent of te jong of te oud of ze verzinnen wel weer wat anders. Lekker gaan genieten en hopelijk hebben jullie straks een prachtig gezonde baby in jullie armen! Liefs
Gefeliciteerd! Wat een mooi verjaardagscadeau. En inderdaad, wat maakt leeftijd nou uit? Geniet ervan!
Trek je niets aan van het commentaar dat je wellicht zou gaan krijgen..leeftijd is maar een nummer, te jong te oud..wat maakt het uit? Zolang je jullie wonder maar een stabiele en gelukkige basis kunnen geven! Heel veel plezier, en geluk gewenst!