Hoi Dames, Ik ben even in de war. Ben nu al een aantal maanden met ovulatietesten, tempen e.d. in de weer. Deze cyclus zag ik bij de ovulatietesten het teststreepje gedurende een paar dagen steeds donkerder worden, op 13 juni is het streepje bijna even donker als het controlestreepje. Alleen daarna nemen de streepjes weer af. Vandaag kan ik bijna geen teststreepje ontdekken. Ik weet dat het teststreepje even donker of donkerder moet zijn dan het controlestreepje maar ik had op 13 juni s'nachts ook echt last van de krampjes die ik voel bij een eisprong. Mijn temperatuur had op de 14e een dipje maar is nu mooi aan het stijgen. Wat moet ik hier nou mee? Toch als negatieve test beschouwen en gewoon door blijven testen? Of is het misschien toch een positieve test geweest? Foto's van de testen staan in mijn foto-album. Jingle
Het lijkt erop dat je 13 juni je eisprong hebt gehad, maar ik zou toch nog even doortesten, omdat de streep dus niet zo donker is als de teststreep. Ik heb dit bij mijn dochtertje destijds ook gehad en toen werden ze ook steeds donkerder en toe weer lichter maar toen bleek wel dat mijn ei later kwam. Moeilijk moeilijk